ďťż

Okularnik mniej atrakcyjny?

Zobacz wypowiedzi

Okularnik mniej atrakcyjny?





lashqueen - 2009-01-05 20:32
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez pani-jesień (Wiadomość 10354777) A co - lubisz się chwalić rzęsami? :-p ;) :D
Nie pomyslalam o tym, ale masz racje - okulary nie tylko nie dodaja urody a wrecz dodatkowo zaslaniaja to, co piekne ;)




lalaith - 2009-01-06 08:57
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10340070) Uwazam, ze okulary urody nie dodaja. Tzn. nie spotkalam osoby, ktora by byla ladniejsza w okularach niz bez nich. Okulary dodaja twarzy surowosci, powagi, mysle ze troche tez dodaja lat. Ale to moje osobiste odczucie. Gdybym miala kiepski wzrok, to uzywalabym szkiel kontaktowych. Skąd wiesz że w ogóle mogłabyś nosić soczewki? Wiele osób ich po prostu nie toleruje.



pani-jesień - 2009-01-06 10:11
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10358602) :D
Nie pomyslalam o tym, ale masz racje - okulary nie tylko nie dodaja urody a wrecz dodatkowo zaslaniaja to, co piekne ;)
E tam, nie zgadzam się, moje rzęsy widać zza okularów :-p I w ogóle nie widzę żadnego negatywnego wpływu okularów na urodę, jeżeli już to pozytywny :-p



hihi - 2009-01-06 10:58
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez pani-jesień (Wiadomość 10363826) E tam, nie zgadzam się, moje rzęsy widać zza okularów :-p I w ogóle nie widzę żadnego negatywnego wpływu okularów na urodę, jeżeli już to pozytywny :-p Zazdroszczę podejścia :o

Ja, póki nie zaczęłam nosić soczewek, to okulary lubiłam, ale... gdy byłam zmuszona odstawić na jakiś czas soczewki to w okularach czułam się jak za szklana ścianą, nieatrakcyjna, brzydka, przytłumiona, ogólnie było mi fatalnie i gdy tylko mogłam znowu nosić soczewki poczułam się znacznie lepiej.




lashqueen - 2009-01-06 16:24
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez pani-jesień (Wiadomość 10363826) E tam, nie zgadzam się, moje rzęsy widać zza okularów :-p I w ogóle nie widzę żadnego negatywnego wpływu okularów na urodę, jeżeli już to pozytywny :-p Jasne, i tak trzymac :)
Kazdemu podoba sie co innego. Ja pisalam tylko za siebie. Nie sposob dogodzic wszystkim.



marchewkowe pole - 2009-01-06 16:38
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10340070) Uwazam, ze okulary urody nie dodaja. Tzn. nie spotkalam osoby, ktora by byla ladniejsza w okularach niz bez nich. Okulary dodaja twarzy surowosci, powagi, mysle ze troche tez dodaja lat. Ale to moje osobiste odczucie. Gdybym miala kiepski wzrok, to uzywalabym szkiel kontaktowych. A ja znam osoby, które bez okularów wyglądają nijako, szaro, albo wręcz mniej "inteligentnie"...
Osobiście noszę soczewki, bo mam dużą wadę (-7) i w okularach jest niewygodnie,no i zmniejszają optycznie oczy, których i tak nie mam jakichś dużych. Poza tym akurat należę do tych, którzy w okularach nie wyglądają zbyt atrakcyjnie.



pani-jesień - 2009-01-06 16:53
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez hihi (Wiadomość 10364425) Ja, póki nie zaczęłam nosić soczewek, to okulary lubiłam, ale... gdy byłam zmuszona odstawić na jakiś czas soczewki to w okularach czułam się jak za szklana ścianą, nieatrakcyjna, brzydka, przytłumiona, ogólnie było mi fatalnie i gdy tylko mogłam znowu nosić soczewki poczułam się znacznie lepiej. Ja soczewek nie mogę nosić, moje oczy się strasznie przeciwko nim buntują :( Więc musiałam w sobie wyrobić odpowiednie podejście do okularów ;)
A poważnie - podobają mi się okularnicy, mój TŻ również zalicza się do ich grona - i bardzo mi się w okularach podoba :o Dobrana para okularników z nas :D

Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10369754) Jasne, i tak trzymac :)
Kazdemu podoba sie co innego. Ja pisalam tylko za siebie. Nie sposob dogodzic wszystkim.
:) Ale przyznaję - czasem żałuję, że muszę "chować" oczy za okularami, szczególnie kiedy pomaluję rzęsy właśnie :o



lashqueen - 2009-01-06 16:59
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez marchewkowe pole (Wiadomość 10369967) A ja znam osoby, które bez okularów wyglądają nijako, szaro, albo wręcz mniej "inteligentnie"...
Osobiście noszę soczewki, bo mam dużą wadę (-7) i w okularach jest niewygodnie,no i zmniejszają optycznie oczy, których i tak nie mam jakichś dużych. Poza tym akurat należę do tych, którzy w okularach nie wyglądają zbyt atrakcyjnie.

Mniej wiecej na tej samej zasadzie niektorzy uwazaja, ze blondynki sa glupsze od brunetek :D

Ja, jezeli juz o tym mowa, inteligencje (lub jej brak ;) ) potrafie wyczytac w oczach ludzi (jedni maja bardziej bystre a inni mniej ;) ) . Okulary nic mi nie mowia o inteligencji :)



pani-jesień - 2009-01-06 17:04
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10370370) Mniej wiecej na tej samej zasadzie niektorzy uwazaja, ze blondynki sa glupsze od brunetek :D

Ja, jezeli juz o tym mowa, inteligencje (lub jej brak ;) ) potrafie wyczytac w oczach ludzi (jedni maja bardziej bystre a inni mniej ;) ) . Okulary nic mi nie mowia o inteligencji :)
Nie mówią, ale podobno osoby w okularach odbierane są jako bardziej kompetentne, inteligentne, profesjonalne etc. - a to wszystko dzięki naszej podświadomości ;)



marchewkowe pole - 2009-01-06 17:16
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10370370) Mniej wiecej na tej samej zasadzie niektorzy uwazaja, ze blondynki sa glupsze od brunetek :D

Ja, jezeli juz o tym mowa, inteligencje (lub jej brak ;) ) potrafie wyczytac w oczach ludzi (jedni maja bardziej bystre a inni mniej ;) ) . Okulary nic mi nie mowia o inteligencji :)
Tu nie chodzi o stereotyp czy faktyczną inteligencję danej osoby tylko o to, jak prezentuje się w okularach czy bez. I niektórzy faktycznie prezentują się lepiej.
A gratuluje zdolności czytania w oczach;)



lashqueen - 2009-01-06 17:20
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez pani-jesień (Wiadomość 10370449) Nie mówią, ale podobno osoby w okularach odbierane są jako bardziej kompetentne, inteligentne, profesjonalne etc. - a to wszystko dzięki naszej podświadomości ;) Ale z drugiej strony...
Ja majac do wyboru przypadkowa osobe w okularach i przypadkowa osobe bez nich (w jakiejkolwiek dziedzinie zycia) wybralabym zawsze te druga, bo okulary sa dla mnie elementem stwarzajacym dystans miedzy mna a druga osoba. Tym samym osoba bez okularow jawi mi sie jako bardziej przystepna i sympatyczna. Wszystko zalezy chyba od indywidualnych preferencji. Dla mnie oczy, kontakt wzrokowy jest bardzo wazny. Okulary to zawsze jakas dodatkowa bariera. Z tego samego powodu bardzo nie lubie rozmawiac z ludzmi majacymi okulary przeciwsloneczne.



pani-jesień - 2009-01-06 17:23
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez lashqueen (Wiadomość 10370720) Ale z drugiej strony...
Ja majac do wyboru przypadkowa osobe w okularach i przypadkowa osobe bez nich (w jakiejkolwiek dziedzinie zycia) wybralabym zawsze te druga, bo okulary sa dla mnie elementem stwarzajacym dystans miedzy mna a druga osoba. Tym samym osoba bez okularow jawi mi sie jako bardziej przystepna i sympatyczna. Wszystko zalezy chyba od indywidualnych preferencji. Dla mnie oczy, kontakt wzrokowy jest bardzo wazny. Okulary to zawsze jakas dodatkowa bariera. Z tego samego powodu bardzo nie lubie rozmawiac z ludzi majacymi okulary przeciwsloneczne.
O, ja tego też nie lubię. Ale okulary korekcyjne to zupełnie inna para kaloszy - oczy są w nich widoczne i nie ma problemu z nawiązaniem kontaktu wzrokowego ;)

Ale chyba coś jest w tym, co piszesz - ja w okularach czuję się czasem nieco bardziej... hmmm... wyniośle niż bez nich :-p ;) A bardziej wyniosła=mniej sympatyczna :-p ;)



lashqueen - 2009-01-06 17:24
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez marchewkowe pole (Wiadomość 10370663) Tu nie chodzi o stereotyp czy faktyczną inteligencję danej osoby tylko o to, jak prezentuje się w okularach czy bez. I niektórzy faktycznie prezentują się lepiej.
A gratuluje zdolności czytania w oczach;)
Moze lepiej wg Ciebie, ale wg mnie juz niekoniecznie. De gustibus...Ja generalnie jestem negatywnie nastawiona do okularow i zaden argument do mnie nie przemowi :)

A co do czytania inteligencji w oczach ;)...To wcale nie jest trudne ;) Niektorzy maja ja wypisana w oczach (czasem na calej twarzy) a niektorzy nie :D
Tak samo mozna latwo stwierdzic, kto jest falszywy a kto nie. Wielu ludzi ma do tego nosa i nie jest to jakas wielka umiejetnosc ;)

I w ogole koncze juz dyskusje na ten temat, bo nie o to mi chodzilo. Dziewczyna postawila w tytule watku pytanie a ja tylko sie do niego ustosunkowalam. I powtarzam - dla mnie osobiscie "bezokularnik" zawsze bedzie bardziej atrakcyjny od okularnika.



Malla - 2009-01-06 19:25
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  lashqueen - od początku wątku zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o porównanie wyglądu tej samej osoby w okularach i bez nich, ale znam też wyjątki, które w okularach wyglądają lepiej niż bez nich, co kiedyś wydawało mi się nie do pomyślenia (nigdy nie lubiłam hasła "wyjątek potwierdza regułę", ale zaprzeczyć temu często nie potrafię)... Nie znaczy to jednak, że okularnik jest nieatrakcyjny z definicji - większość wygląda lepiej bez, ale "lepiej bez" nie znaczy od razu "nieseksownie w".

Mam szkła indeksowane, są takiej grubości jak o ok. 1-2D mniejsze moje poprzednie. Nie wiem jak przedstawia się kwestia zmniejszenia oczu, przy mojej wadzie oprócz mniejszych wydają się też bardziej wypukłe. Zresztą można poprosić o wizualizację grubości szkieł, tak mniej więcej do sprawdzenia choćby tutaj.



lalaith - 2009-01-07 10:20
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Malla Ty akurat wyglądasz tak samo ładnie zarówno w okularach jak i bez nich :)!



Malla - 2009-01-07 21:35
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Lalaith - padłam po prostu na taki komplement, dziękuję! Podbudowało mnie to po małej załamce, gdy dziś zobaczyłam na zdjęciu, jak wygląda nowa koleżanka z pracy mojego TŻ (10 facetów i ona), co do której ciągle, aż przesadnie podkreśla, że mu się nie podoba :/



Daenerys - 2009-01-08 12:11
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Hm a ja po prostu wiem, ze w okularach wygladam lepiej, albo moze juz tak bardzo sie przyzwyczailam, ze tak mi sie wydaje. :D
Nie lubie siebie bez okularow, wygladam tak jakos dziwnie, nie umiem sie odpowiednio pomalowac, oczy wydaja mi sie jakies takie male. :confused:
Dlatego tez raczej nie widze sie w szklach kontaktowych. :nie:
Poza tym nie mam duzej wady i okulary nie sa dla mnie zadnym dyskomfortem, gdy chce sie wykapac w morzu np to nie mam z tym problemu.



pani-jesień - 2009-01-08 13:56
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Malla (Wiadomość 10391771) Lalaith - padłam po prostu na taki komplement, dziękuję! Podbudowało mnie to po małej załamce, gdy dziś zobaczyłam na zdjęciu, jak wygląda nowa koleżanka z pracy mojego TŻ (10 facetów i ona), co do której ciągle, aż przesadnie podkreśla, że mu się nie podoba :/ No co, może mu się faktycznie nie podoba, faceci miewają czasem dziwny gust :-p ;)



lalaith - 2009-01-09 11:35
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Malla (Wiadomość 10391771) Lalaith - padłam po prostu na taki komplement, dziękuję! Podbudowało mnie to po małej załamce, gdy dziś zobaczyłam na zdjęciu, jak wygląda nowa koleżanka z pracy mojego TŻ (10 facetów i ona), co do której ciągle, aż przesadnie podkreśla, że mu się nie podoba :/ Bo tak jest!
Wiesz ja myślę że to jest kwestia tego że ona tam jest jedna.. Wiesz co się dzieje z więźniami gdy na korytarzu więziennym zobaczą kobietę? Ślinią się na sam widok, nieważne jaka brzydka by nie była.. Ot, tak są wygłodniali.
A w pracy to jednak Twój TŻ dużo czasu spędza, więc ja bym to zwaliła na płeć. Podkreślać to może dlatego żebyś nie była zazdrosna (nie wie że nieświadomie uzyskuje efekt odwrotny).

Mój TŻ piękny nie jest, a jak idziemy gdzieś na imprezę wyrywa wszystkie laskie jakie tam są :-O! I go to bawi! Co ja z nim mam ;)



iwaxxx - 2009-01-24 10:04
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Właśnie dowiedziałam się, że mam astygmatyzm. Podobno szkła cylindryczne są droższe od zwykłych. Czy ktoś orientuje się ile kosztuje komplet szkieł cylindrycznych? Czy przy tej wadzie wzroku można dobrać jakieś w miarę cienkie oprawki? Na jakie oprawki mam zwrócić uwagę, by nie było widać grubych szkieł. Proszę o odpowiedź.



Malla - 2009-01-24 15:23
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez iwaxxx (Wiadomość 10631795) Właśnie dowiedziałam się, że mam astygmatyzm. Podobno szkła cylindryczne są droższe od zwykłych. Czy ktoś orientuje się ile kosztuje komplet szkieł cylindrycznych? Czy przy tej wadzie wzroku można dobrać jakieś w miarę cienkie oprawki? Na jakie oprawki mam zwrócić uwagę, by nie było widać grubych szkieł. Proszę o odpowiedź. Może zacznij od tego, jaką masz wadę, ile dioptrii.



iwaxxx - 2009-01-30 13:19
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Wczoraj odebrałam okulary od optyka. Nawet mi się podobają, ale nie mogę się do nich przyzwyczaić. Niepotrzebnie się martwiłam o szkła. Te do 2 cylindrów nie są droższe i da się je wstawić praktycznie w każde oprawki. Wybrałam czarno-brązowe oprawki z zabudowaną górą i dołem.



Anja92 - 2009-01-30 16:42
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Nie wiem gdzie zapytac, a mam takie pilne pytanie ;).
Na codzień noszę soczewki, ale muszę kupic sobie wreszcie odpowiednie okulary. Bardzo podobają mi się oprawki dostępne na allegro, jak np. te http://www.allegro.pl/item541298676_...rmani_bcm.html
Tylko ja jestem taka niezorientowana i nie wiem jak to jest z tym zakupem oprawek w internecie...czy jak do mnie przyjdą, to idę z nimi do optyka i tam są do nich dopasowywane szkła? Poomóżcie :o !



Malla - 2009-01-30 18:58
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Anja92 - tak, z gotowymi oprawkami i receptą od lekarza idziesz do optyka. Oprawki nie muszą być kupowane w tym samym salonie. A skąd wiesz, że będą Ci pasowały pod względem kąta, szerokości, grubości szkieł? Proponuję poprzymierzać oprawki z górnej półki w salonie, odpisać numer modelu i ewentualnie znaleźć taniej w necie. Armani jest akurat szeroko dostępny.



Anja92 - 2009-01-30 19:46
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Malla (Wiadomość 10745862) Anja92 - tak, z gotowymi oprawkami i receptą od lekarza idziesz do optyka. Oprawki nie muszą być kupowane w tym samym salonie. A skąd wiesz, że będą Ci pasowały pod względem kąta, szerokości, grubości szkieł? Proponuję poprzymierzać oprawki z górnej półki w salonie, odpisać numer modelu i ewentualnie znaleźć taniej w necie. Armani jest akurat szeroko dostępny. Dziękuję za odpowiedź :), właśnie tego się obawiałam...że mogą nie pasowac.
Myślisz że mogłuby byc w Vision ? Albo Paris Optique ( czy jakkolwiek się to pisze ;) ) ?



Malla - 2009-01-30 20:06
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Ze strony VE:

...znajdą w naszych salonach największy wybór opraw, począwszy od modeli już za 39.00 zł, a skończywszy na najnowszych kolekcjach spośród tak znanych marek jak: GUCCI, Armani, Chanel, Dior, Diesel, Vogue, MIKLI, Rodenstock, Longines i inne. Nasze oprawy regularnie pojawiają się na łamach magazynów Twój Styl, Vogue, Pani, Elle itp.

Od siebie mogę dodać, że widziałam tam Pierre Cardin i Pradę.



lalaith - 2009-02-02 11:09
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Ja osobiście jestem zdania że lepiej kupić tańsze oprawki, jest mnóstwo fantastycznych zwłaszcza teraz gdy okulary po latach niełaski znowu znalazły się w modzie, a więcej kasy zainwestować w odpowiednie szkła, pocieniane, dobrej jakości, zwłaszcza jeśli ktoś ma dużą wadę



abz - 2009-03-03 10:33
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Daenerys (Wiadomość 10396786) Hm a ja po prostu wiem, ze w okularach wygladam lepiej, albo moze juz tak bardzo sie przyzwyczailam, ze tak mi sie wydaje. :D
Nie lubie siebie bez okularow, wygladam tak jakos dziwnie, nie umiem sie odpowiednio pomalowac, oczy wydaja mi sie jakies takie male. :confused:
Dlatego tez raczej nie widze sie w szklach kontaktowych. :nie:
Poza tym nie mam duzej wady i okulary nie sa dla mnie zadnym dyskomfortem, gdy chce sie wykapac w morzu np to nie mam z tym problemu.
a mi ludzie mówia, ze wyglądam ładnie w okularach i bez. Czasem mam takie momenty, ze jak jestem bez okularów to oczy wydają mi sie takie jakieś zapadniete, twarz pusta, jak sie to wypełni odpowiednim makijażem (jak np mnie pamalowano na slub) to ten problem znika i podziwiam jakie to ja mam fajne oczy :o mam wadę -5 więc dla mnie okulary sa niezbędne do życia i funkcjonowania, na plażę musiałam sobie zrobić przeciwsłoneczne korygujące...A szkła kontaktowe też bardzo lubiłam, ale moje oczy przestały je lubic i się buntują więc jestem "skazana" na okulary :cool:

Cytat:
Napisane przez lalaith (Wiadomość 10781678) Ja osobiście jestem zdania że lepiej kupić tańsze oprawki, jest mnóstwo fantastycznych zwłaszcza teraz gdy okulary po latach niełaski znowu znalazły się w modzie, a więcej kasy zainwestować w odpowiednie szkła, pocieniane, dobrej jakości, zwłaszcza jeśli ktoś ma dużą wadę zgadzam sie, ostatnio właśnie zaszalałam i zakupiłam 2 pary nowych okularków i wzięłam do nich droższe, wycieniane szkła :ehem:



saraswathi - 2009-03-11 17:21
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Noszę okulary od pierwszej klasy podstawówki. Nie używam soczewek, bo są bardzo drogie przy mojej wadzie. Taniej by mi wyszła korekcja laserem - mam zamiar wkrótce iść na wizytę i pogadać z lekarzem, ale to co się naczytałam o skutkach ubocznych... ;( ale warto iść, popytać...

Nie chcę nikogo urazić, ale moim zdaniem okularnicy wyglądają o wiele gorzej w okularach niż bez. :( Komentarze typu "mam znajomych, którzy wyglądają lepiej w okularach" mnie nie przekonują - wynika to raczej w moim przekonaniu z przyzwyczajenia, że daną osobę cały czas widzimy w okularach i wydaje nam się, że gdy ściąga okulary wygląda dziwnie.

Nie lubię okularów. :( Wyglądam w nich źle, czuję się źle, ogólnie jest źle a poza tym
-zima: wchodzę do sklepu BUF białe mleko - okulary zaparowane
-lato: słońce, idę ulicą marszcząc całą twarz, bo mnie razi. a te okulary przyciemniane wyglądają strasznie dziwnie (moja mama ma takie)
I mogłabym tak pisać i pisać o wadach okularów, ale to raczej nie ten wątek...

Wiem, mogło być gorzej. Czym są okulary przy problemach świata? przy bardzo poważnych chorobach? Ale jest to dla mnie problem. Ok, nie będę sobie żył podcinać, jeśli przyjdzie mi całe życie oglądać świat przez szkiełka, ale jestem przekonana w 100%, że bez okularów czułabym się lepiej

Podsumowując:
okularnik mniej atrakcyjny? odpowiadam: TAK
okularnik brzydki? NIE, ale dużo traci... ;(

To oczywiście tylko i wyłącznie moje zdanie. Możecie mieć inne i pozazdrościć tym okularnikom, który właśnie mają inne zdanie niż ja - tak jest znacznie prościej, no ale mojego zdania to już nic nie zmieni. Pozostało mi więc tylko iść do specjalisty zajmującego się laserową korekcją wzroku i albo podjąć ryzyko zabiegu(i zbierać kasę), albo wypełnić kolejny kupon lotto z nadzieją, że wygram tyle pieniędzy, że nie będę musiała się martwić do końca życia o koszty soczewek. (oczywiście jeżeli w ogóle mogę mieć zabieg czy nosić soczewki - choć chyba wolałabym soczewki z uwagi na mniejsze ryzyko...).

Pozdrawiam wszystkich - tych bardziej zadowolonych z okularów i tych mniej zadowolonych...



AsiCcccCA - 2009-03-11 17:31
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  JA też nie lubie Moich okularów :cry: i znajomi ,rodzina mówią ze w okularach nie wyglądach strasznie zle czy coś ale bez okularów całkiem inaczej duzoładniej :(
saraswathiide własnie do mojego okulisty pytac sie o te zabiegi laserowe i czy to na mojej wadzie bedzie możliwe .... tez bardzo boje sie skutków :(



evciusia - 2009-03-11 18:14
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  1 załącznik(i/ów) Wiecie co to i ja się tu wypowiem...
Chyba po prostu muszę się komuś wyspowiadać i to jest odpowiedni watek.
Noszę okulary od zawsze i od zawsze były powodem moich kompleksów.
I te kompleksy coraz bardziej się pogłębiają.
Od tygodnia noszę się z zamiarem zmiany okularów na nowe(niestety na soczewki nie mam co liczyć ze względów finansowych) i jak się okazuje na porządne okulary w rozsądnej cenie chyba też nie :/
Dzisiaj tak sobie chodziłam po różnych optykach w moim pięknym Zabrzu i jak się dowiaduję same porządne szkła będą mnie kosztowały 460 zł, w połowie porządne 230 :/
No i z oprawkami mam ten sam problem, nie wiem czy nie umiem sobie dopasować(na stylistę też raczej funduszy nie mam) czy po prostu powinnam chodzić bez, z widoczną wadą, załamka :( takie które mi pasują(jak twierdzi moja mama) kosztują ponad 300 zł :/
Czyli jedna moja stażowa wypłata to za mało :(
Dodam moje zdjęcie w obecnych już wysłużonych ponad 3-letnich okularach... już mi i tak wszystko jedno...

Ahh... tak chodziłam po tych optykach i nastawiałam się na to, że chcę, żeby oprawki było widać(przy wyborze ostatnich było całkiem na odwrót)... na przekór sobie chyba chcę zrobić z nich jakiś swój atut, ale to chyba całkiem nie dla mnie :(

W życiu bym nie pomyślała, że chodzenie po optykach jeszcze bardziej mnie zdołuje, ale że aż tak bardzo to już w ogóle... normalnie siedzę i ryczę :(



AsiCcccCA - 2009-03-11 18:34
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  jak trudno Ci wybrać to rób Sobie zdjecia (tak jak Ja :D)a w domu zdecydujesz w których Ci najlepiej
Okulary =mójkompleX :(



Malla - 2009-03-11 18:34
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  evciusia - masz bardzo delikatne oprawki, w ogóle ich nie widać, na pewno nie czynią Cię brzydszą, bo są bardzo neutralne! Jaką masz wadę, że aż tyle zażyczyli sobie za szkła? Ja mam ok.-5D i płaciłam za jedno jakieś 100-120zł. Polecam mniejsze salony, bo mają mniejszą marżę na szkła. Duże sieci nawet jak mają tanie oprawki, to sobie właśnie za szkła sporo żądają... Weź koleżankę, porób sobie zdjęcia tak jak Asia pisze i potem na spokojnie wybierz coś dla siebie.



evciusia - 2009-03-11 19:18
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  AsiCcccCA A wiesz, że nawet o tym nie pomyślałam? No niestety ten mój kompleks z roku na rok staje się coraz większy, jestem coraz mniej pewna siebie etc.

Malla Ja mam w każdym oczku inaczej w prawym plus 4 i astygmatyzm ale nie duży(ale jest) w lewym około 1,5 plusa... 430 zł za szkła zażyczyli sobie w tym salonie, w którym kupowałam obecne(tu całość wyszła 350 zł z tym, że szkła nie były tej superowej jakości, ale też nie najgorsze).
Byłam też w mniejszym jednym, tam za dobrej jakości szkła liczą 90 zł(i tu byłam w dużym szoku) tyle, że mniejszy wybór oprawek(Cenowo też fajnie 150-300), tyle, że większość plastikowych, trochę jestem uprzedzona nie raz mi się plastikowe połamały :(
Rzeczywiście tak na szybko trudno mi coś było wybrać, raczej często okularów nie zmieniam tak samo jak fryzury etc. tym bardziej muszę się dłużej zastanawiać jakie wybrać. O wiele łatwiej by było gdyby każde, które mi się podobają-pasowały, a tak nie mam zbytnio pola do popisu :(
Marzą mi się jakieś cienkie oprawki koloru chabrowego(nigdzie takich nie widziałam niestety :( ) ehhh :(



Malla - 2009-03-11 19:31
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  evciusia - nie musisz kupować szkieł w tym samym miejscu co oprawki



evciusia - 2009-03-11 19:48
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Fakt... o tym tez niestety nie pomyślałam :eek:



saraswathi - 2009-03-11 20:04
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  będę trzymać kciuki, AsiCcccCA! Ja idę na konsultację w kwietniu, bo teraz nie mam możliwości. Zobaczmy, co nam powiedzą...



AsiCcccCA - 2009-03-12 07:52
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Ja sie jeszcze nie zapisałam ,ale na dniach sie zapisze ....musze poczytać o skutkach tego zabiegu bo nawet nie czytałam :o



pani-jesień - 2009-03-12 10:01
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Ja w poniedziałek byłam u optyka i wybrałam sobie nowe oprawki :jupi: Już nie mogę się doczekać, aż je odbiorę :D Dla mnie okulary nie są problemem, a to wybieranie, przymierzanie - uwielbiam :-p Gdybym było mnie na to stać, miałabym mnóstwo różnych oprawek - toż to jak biżuteria ;)

Za oprawki dałam 151 zł, a za szkła ok. 460 zł - dodam, że w małym saloniku (do którego wpadłam zupełnie spontanicznie :D) i myślałam, że będzie taniej :cool:

Malla, mi niedawno optyczka powiedziała, że dobrze jest kupować oprawki ze szkłami w jednym salonie (a nie oprawki tu a szkła tam), bo wtedy są mniejsze problemy z ewentualną reklamacją :rolleyes:



fiolka85 - 2009-03-12 12:00
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez pani-jesień (Wiadomość 11406487) Dla mnie okulary nie są problemem, a to wybieranie, przymierzanie - uwielbiam :-p Gdybym było mnie na to stać, miałabym mnóstwo różnych oprawek - toż to jak biżuteria ;)

Malla, mi niedawno optyczka powiedziała, że dobrze jest kupować oprawki ze szkłami w jednym salonie (a nie oprawki tu a szkła tam), bo wtedy są mniejsze problemy z ewentualną reklamacją :rolleyes:
Ja też uwielbiam przymierzać oprawki :D

Dokładnie tak pisze pani jesień lepiej kupić wszystko w jednym salonie bo wtedy w razie jakiegokolwiek uszkodzenia oprawki w trakcie montażu nie ma problemu czyja to była wina...poza tym nie wszystkie oprawki nadają się do wszystkich mocy szkieł. Poza tym jeżeli w trakcie użytkowania okularów coś nam się uszkodzi wykrzywi to też może być problem że jeden optyk będzie twierdził że to wina oprawki a drugi że źle zamontowanych szkieł i nikt nie będzie chciał wziąć odpowiedzialności na siebie. Moim zdaniem lepiej wszystko załatwić w jednym miejscu i oszczędzić sobie ewentualnych problemów z reklamacją.

evciusia co masz na myśli pisząc dobrej jakości szkła? bo moim zdaniem za 90 zł ciężko dostać dobre szkła. Warto pytać jakiej firmy szkła ktoś sprzedaje ponieważ jest kilka światowych porządnych firm i są też firmy " no name". Niektórzy sprzedają te byle jakie soczewki w cenach tych markowych bo klienci najczęściej nie zwracają uwagi na takie rzeczy.

I jeszcze jedna rada przy wybieraniu oprawek. Przymierzaj nie tylko te które Ci się podobają bo czasem oprawki które wyglądają nieciekawie na półce mogą świetnie pasować do kształtu Twojej twarzy.



pani-jesień - 2009-03-12 12:15
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez fiolka85 (Wiadomość 11408113) evciusia co masz na myśli pisząc dobrej jakości szkła? bo moim zdaniem za 90 zł ciężko dostać dobre szkła. Warto pytać jakiej firmy szkła ktoś sprzedaje ponieważ jest kilka światowych porządnych firm i są też firmy " no name". Niektórzy sprzedają te byle jakie soczewki w cenach tych markowych bo klienci najczęściej nie zwracają uwagi na takie rzeczy. Ja właśnie całkiem zapomniałam zapytać o markę szkieł :( Zapytam przy odbiorze - teraz to i tak nie ma już znaczenia, ale ciekawa jestem...

fiolka85, wzięłam szkła z indeksem 1,56, bo cena tych z 1,61 była już dla mnie za wysoka :( Nie wiem czy w ogóle opłaca się ten indeks 1,56, ale całkiem niepocienionych nie chciałam :o I nie zdecydowałam się na dogrubienie lewego, słabszego szkła :o



fiolka85 - 2009-03-12 17:23
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektu :)
indeks 1.56 to zawsze więcej niż zwykły 1.5 :D



Malla - 2009-03-12 18:19
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Pani Jesień - a proponowali Ci dogrubienie?



pani-jesień - 2009-03-13 08:38
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez fiolka85 (Wiadomość 11413660) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektu :)
indeks 1.56 to zawsze więcej niż zwykły 1.5 :D
:)

Cytat:
Napisane przez Malla (Wiadomość 11414762) Pani Jesień - a proponowali Ci dogrubienie? Optyk mi powiedział, że jest taka możliwość, ale tylko ode mnie zależy czy z niej skorzystam - przypomniałam sobie szkło zielone i niebieskie (;)) i zdecydowałam, że chcę bez dogrubienia...



CzerwonyKolczyk - 2009-04-11 19:12
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  witam :cmok:
zdaję sobie sprawę, że pytanie które tu zadam może być dla Was dziwne, ale mnie to trapi i załapałam przez to doła :o

kupiłam sobie okulary ( już 2 w swoim życiu) wybrałam czarne , z przodu grafit, kwadratowe oprawki, na dole bez

oczy mam w sumie blisko siebie osadzone, do optyka wybrałam się z koleżanką, wszystkie pary, a właściwie szkła miały taką samą długość, teraz wydaje mi się, że są trochę za szerokie...:o
czy mogłybyście mi napisać ile cm mają Wasze szkła i hm ile cm macie od końca oka to końca szkła ? :o wiem, że dziwne pytanie, ale mam nadzieję, że ktoś odpisze

zdjęcia w okularach póki co, nie chcę tu wstawiać. Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

wesołych świąt :)



Malla - 2009-04-14 20:50
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  CzerwonyKolczyk - mam dość szeroko osadzone oczy i wąską twarz, sporo oprawek odrzuciłam ze względu na dużą szerokość, ale jednak znalazłam, tarcze mają ok. 4,5 cm szerokości.

Pani Jesień - jak się sprawują?



abz - 2009-04-15 07:57
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk (Wiadomość 11845987) witam :cmok:
zdaję sobie sprawę, że pytanie które tu zadam może być dla Was dziwne, ale mnie to trapi i załapałam przez to doła :o

kupiłam sobie okulary ( już 2 w swoim życiu) wybrałam czarne , z przodu grafit, kwadratowe oprawki, na dole bez

oczy mam w sumie blisko siebie osadzone, do optyka wybrałam się z koleżanką, wszystkie pary, a właściwie szkła miały taką samą długość, teraz wydaje mi się, że są trochę za szerokie...:o
czy mogłybyście mi napisać ile cm mają Wasze szkła i hm ile cm macie od końca oka to końca szkła ? :o wiem, że dziwne pytanie, ale mam nadzieję, że ktoś odpisze

zdjęcia w okularach póki co, nie chcę tu wstawiać. Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

wesołych świąt :)
Myśle,że takie mierzenie wcale nie będzie pomocne. Niektórzy mogą dobrze wyglądać jak maja szerokie okulary, sprawiające wrażenie wystajacych, a inni kiepsko. Może wklej zdjęcie samej lini oczu w okularach, nie musisz całej dokładnie twarzy pokazywać



CzerwonyKolczyk - 2009-04-15 12:50
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Malla (Wiadomość 11885996) CzerwonyKolczyk - mam dość szeroko osadzone oczy i wąską twarz, sporo oprawek odrzuciłam ze względu na dużą szerokość, ale jednak znalazłam, tarcze mają ok. 4,5 cm szerokości. dziękuję :cmok:

Cytat:
Napisane przez abz (Wiadomość 11889129) Myśle,że takie mierzenie wcale nie będzie pomocne. Niektórzy mogą dobrze wyglądać jak maja szerokie okulary, sprawiające wrażenie wystajacych, a inni kiepsko. Może wklej zdjęcie samej lini oczu w okularach, nie musisz całej dokładnie twarzy pokazywać ale chciałam sprawdzić, czy nie mam jakiś dziwnie szerokich :D

zdjęcia póki co nie wstawię w okularach, mam nadzieję, że się przyzwyczaje :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim1chojnice.keep.pl



  • Strona 24 z 27 • Znaleziono 3229 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27