ďťż

Okularnik mniej atrakcyjny?

Zobacz wypowiedzi

Okularnik mniej atrakcyjny?





manila.sosil - 2007-08-15 09:27
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  dziewczyny... któraś z Was napisała, że mając wadę wzroku nie może nosić okularów słonecznych...

mam wadę ok. -3, kupiłam sobie dodatkowe oparawki i u optyka wstawiłam sobie przyciemniane szkła korekcyjne... co prawda tochę to kosztuje ale okulary są na dłużzy okres czasu! nie szłam do okulisty... optyk sam zmierzył wadę wzroku z moich okularów "białych". U jednego optyka musiałam jednak podpisać oświadczenie, że robię to na własną odpowiedzialność...

no ale pacer po plaży czy jazda w słońcu samochodem nie sprawiają mi problemów... już się nie marszczę...

naprawdę warto! w każdym dobrym salonie Wam zrobią takie okularki... tylko wybierzcie sobie fajowe oprawki :)

Pozdrawiam!




Susanna - 2007-08-20 07:55
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez confused (Wiadomość 5005231) Witam koleżanki po fachu :P Sama nosze okulary od 14 lat i jest mi z tym ok :) Nigdy by mi do głowy nie przyszło, żeby mieć z tego powodu kompleksy :O A te teksty o tym, że kobieta nie może być sexy to nawet nie skomentuje, bo brak słow :) Bardzo ładnie wyglądasz w okularkach :) Oprawki pasują Ci, podkreślają charakter. W ogóle oprawki + fryzura pasują do siebie :) Niestety nie pomogę Ci w wyborze oprawek ale jeśli masz już nowe to koniecznie pochwal się tutaj :ehem: jak będę miała wczorajsze zdjęcia to też wkleję bo ostatnio pokazywała swoje brelki przy prostych włosach a od 3 miesięcy nie prostuję włosków więc fryz zmieniłam ;)

Cytat:
Napisane przez manila.sosil (Wiadomość 5007877) dziewczyny... któraś z Was napisała, że mając wadę wzroku nie może nosić okularów słonecznych...

mam wadę ok. -3, kupiłam sobie dodatkowe oparawki i u optyka wstawiłam sobie przyciemniane szkła korekcyjne... co prawda tochę to kosztuje ale okulary są na dłużzy okres czasu! nie szłam do okulisty... optyk sam zmierzył wadę wzroku z moich okularów "białych". U jednego optyka musiałam jednak podpisać oświadczenie, że robię to na własną odpowiedzialność...

no ale pacer po plaży czy jazda w słońcu samochodem nie sprawiają mi problemów... już się nie marszczę...

naprawdę warto! w każdym dobrym salonie Wam zrobią takie okularki... tylko wybierzcie sobie fajowe oprawki :)

Pozdrawiam!
\Jasne ze to nie problem mieć szkła korekcyjne w okularach przeciwsłonecznych ale:
- cena za nowe okulary
- cena okularków modnych w tym sezonie tz. "muchy" jest duuuuża



berethalia - 2007-08-20 12:17
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  hej ja tez nosze okulary
uważam ze bez nich lepiej wyglądam, nosiłam przez pewien czas soczewki ale uważam ze za dozo mnie kosztowały (nie należę do osób majętnych, po za tym ma sie inne wydatki) soczewki w pewien sposób są wygodne ale wróciłam do okularów je możesz kiedy chcesz zdjac!! planuje zmiane oprawek we wrześniu i nie wiem jaki kształt kupić może mi doradzicie załączam zdj jeżeli sie uda i czekam;-) z góry dziękuje za odp



berethalia - 2007-08-20 12:19
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Susanna (Wiadomość 5041251)
\Jasne ze to nie problem mieć szkła korekcyjne w okularach przeciwsłonecznych ale:
- cena za nowe okulary
- cena okularków modnych w tym sezonie tz. "muchy" jest duuuuża
moja siestra w wizion expres wziela dwie pary okularow (byla taka promocja) i jedne wziela przeciwsloneczne drugie normalne i to jest ekstra




hihi - 2007-08-20 13:51
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez berethalia (Wiadomość 5043989) moja siestra w wizion expres wziela dwie pary okularow (byla taka promocja) i jedne wziela przeciwsloneczne drugie normalne i to jest ekstra No jak Mąż kupował okulary przeciwsłoneczne to też mógł dostać drugie gratis - do 79zł. I szukaliśmy takich do 79zł. Znaleźliśmy 3, może 4 pary... które wyglądały okropnie i daliśmy sobie spokój. Po prostu zapłaciłam za te okulary, które mi się podobały.
Albo w naszym VE nie ma fajnych okularów do 79zł albo my my tacy wybredni...



berethalia - 2007-08-20 14:21
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  mozliwe ona jednak znalazla ladne okulary przeciwsloneczne za to te do chodzenia wybrala zle (po prostu) a zaplacila powyzej 500zl (a plcila za te zwykle)
po za tym nie ma co sie dziwic w takim sklepie zeby cos bylo ladne musi byc drogie no i oczywiscie chwyt reklamowy
ja tam sie ciesze mieszkam w malym miescie i u prywaciarzy znajduje i tanie i ladne oprwaki



hihi - 2007-08-21 08:49
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez berethalia (Wiadomość 5045325) mozliwe ona jednak znalazla ladne okulary przeciwsloneczne za to te do chodzenia wybrala zle (po prostu) a zaplacila powyzej 500zl (a plcila za te zwykle) Przyznam szczerze, że dobre okulary przeciwsłoneczne, z porządnymi filtrami, które rzeczywiście spełniają rolę ochronną muszą swoje kosztować... i nie zdarzyło mi się znaleźć dobrej jakości okularów do 79zł, a bywają o RayBanki za 7-9 stówek...
Jeśli chodzi natomiast o takie do noszenia, to ja kupuję wszędzie gdzie tylko jakieś fajne znajdę, bo w takim przypadku nie tyle liczy się oprawka, co szkło (plastik, antyrefleks, utwardzenie) i to właśnie soczewka robi cenę, bo zdarzało mi się kupić bosssskie oprawki za 19zł a szkła za 250 robić ;-)

A na codzien od lat noszę soczewki kontaktowe :D



karmenisia - 2007-08-21 11:22
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Okulary nosiłam aż 6 lat, od 4 lat nosze soczewki. Czułam sie nieatrakcyjnie w okularach nie z powodu samej obecności oprawek (w tej chwili wybór jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie) tylko z powodu szkieł dla krótkowidzów które zmniejszają oczy. Przy mniejszych wadach tego nie widać, ale ja mam -5 i -6 i moje duże oczy wyglądały niekorzystnie. Gdybym miała mniejsza wadę to pewnie dalej nosiłabym okulary bo dobrze dobrane na prawdę dodają uroku :)



hihi - 2007-08-21 11:34
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez karmenisia (Wiadomość 5053168) Okulary nosiłam aż 6 lat, od 4 lat nosze soczewki. Czułam sie nieatrakcyjnie w okularach nie z powodu samej obecności oprawek (w tej chwili wybór jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie) tylko z powodu szkieł dla krótkowidzów które zmniejszają oczy. Przy mniejszych wadach tego nie widać, ale ja mam -5 i -6 i moje duże oczy wyglądały niekorzystnie. Gdybym miała mniejsza wadę to pewnie dalej nosiłabym okulary bo dobrze dobrane na prawdę dodają uroku :) A wersja - soczewki plus jakieś zajefajne oprawki i "szkło" plastikowe tzw. zerówka? Ja kiedyś tak zrobiłam, jak nosiłam niebieskie soczewki - znalazłam cudowne niebieskie oprawki, które idealnie pasowały do niebieskiech soczewek (naturalnie brązowe oczy) i włożyłam do nich plastikowe zerówki z antyrefleksem, żeby było oczy widać. Efekt powalał :D



bea-tka - 2007-08-21 11:40
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  ja tam nie widze problemu w okularach, mi osobiscie podobaja sie male zgrabne, sama jestem blondynka a nosze(nie na codzien) male okulary w bordowej cienkiej obramowce.

niepodoba mi sie jak niektorzy maja okulary ktore wygladaja jak ozdoba na choinke, no ale kazdy ma swoj gust:)



syska1311 - 2007-08-21 11:44
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  2 załącznik(i/ów) Ja nosze okulary od 7 lat i bardzo dobrze się z nimi czuję... Co prawda pomniejszają mi oczy, ale nic na to nie poradzę...

Wydaje mi się, że dobrze dobrane okulary dodają uroku i że okularnicy wcale nie sa mniej atrakcyjni...

A oto ja :)



Dyna - 2007-08-21 11:46
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  a ja od jutra będę miec okulary... Proszę, pomóżn\cie. Ja nie chcę... miałam takie do tv i juz w nich wygladam kompletnie nie atrakcyjnie... co robić? Chyba nigdy nie zaakceptuje siebie w okularach...



bea-tka - 2007-08-21 11:46
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez syska1311 (Wiadomość 5053436) Ja nosze okulary od 7 lat i bardzo dobrze się z nimi czuję... Co prawda pomniejszają mi oczy, ale nic na to nie poradzę...

Wydaje mi się, że dobrze dobrane okulary dodają uroku i że okularnicy wcale nie sa mniej atrakcyjni...

A oto ja :)
zgadzam się z Tobą w 100%
Ładne foteczki, masz ładną buźkę i ładnie dobrane okularki :)
Pozdrawiam



bea-tka - 2007-08-21 11:47
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053458) a ja od jutra będę miec okulary... Proszę, pomóżn\cie. Ja nie chcę... miałam takie do tv i juz w nich wygladam kompletnie nie atrakcyjnie... co robić? Chyba nigdy nie zaakceptuje siebie w okularach...
może nieznalazłaś jeszcze odpowiednio dobranych, zreszta do wygladu trzeba przywyknac tez...



syska1311 - 2007-08-21 11:47
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053458) a ja od jutra będę miec okulary... Proszę, pomóżn\cie. Ja nie chcę... miałam takie do tv i juz w nich wygladam kompletnie nie atrakcyjnie... co robić? Chyba nigdy nie zaakceptuje siebie w okularach... Idź do optyka i szukaj, szukaj, aż znajdziesz takie, w których będzie Ci ładnie i w których będziesz sie dobrze czuła... :ehem:

Cytat:
Napisane przez bea-tka (Wiadomość 5053462) zgadzam się z Tobą w 100%
Ładne foteczki, masz ładną buźkę i ładnie dobrane okularki :)
Pozdrawiam
Dziękuję :)



berethalia - 2007-08-21 11:57
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  tak dokladnie trzeba zakladac wszystkie oprawki az sie jakies znajdzie



Dyna - 2007-08-21 12:09
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  ja juz wybrałam... takie delikatne, prostokatne, z czarną oprawka tylko u góry. Już nawet nie chodzi o wygląd - chociaż też... niby wszyscy mi mówią, że ładnie mi w okularach itp, ale ja się w nich czuje beznadziejnie. Po wakacjach do szkoły... najgorsze jest to, ze będą się ze mnie śmiali... wystarczy, ze powiedziałam jednej kolezance i reakcja był smiech... U nas w szkole, co jest może ok 400 osób, na palcach jednej reki mozna policzyc osoby w okularach... na prawdę... nie wiem co to bedzie. Wyleczą mi sie szybko oczy, jesli bedę je nosiła? Nigdy nie miałam okularów, a tu nagle -2! A Wy? Ile juz nosicie? Szybko sie leczy wzrok?
Nie wiem co to będzie.. Moze się przyzwyczaję. Jutro jade po odbiór... Dziś ostatni dzień, gdy moje niebieskie oczy nie są zasunięte szkłami! :confused:



hihi - 2007-08-21 12:13
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053707) Wyleczą mi sie szybko oczy, jesli bedę je nosiła? Nigdy nie miałam okularów, a tu nagle -2! A Wy? Ile juz nosicie? Szybko sie leczy wzrok? Ja noszę okulary od... 8 lat. Obecnie to -2,25 i -3,25. Od 5 lat wada się nie powiększa, ale ani ciut tez się nie zmniejsza, bo z tego co wiem... krótkowzroczność może się tylko pogłębiać, nie leczy się jej poprzez noszenie okularów, ew. laserowo.
Ja okulary uwielbiam, był okres, kiedy wolałam swoją twarz w okularach niż bez. To kwestia doboru oprawek i samopoczucia - zaakceptuj siebie samą, a problem zniknie!

Cytat:
Napisane przez syska1311 (Wiadomość 5053436) Wydaje mi się, że dobrze dobrane okulary dodają uroku i że okularnicy wcale nie sa mniej atrakcyjni...

A oto ja :)
Mam jedne takie same oprawki! Świetnie wyglądasz, naprawdę!!! Takie oprawki potrafią dodać twarzy charakteru, prawda?



Dyna - 2007-08-21 12:19
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  no to mnie pocieszyłaś... matko... wpadnę w depresję... Czyli co? do końca zycia bedę miec okulary? (nie znajde sobie męza i zostanę starą panną:D) głupie okulary!!!!! Brrr



hihi - 2007-08-21 12:24
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053846) no to mnie pocieszyłaś... matko... wpadnę w depresję... Czyli co? do końca zycia bedę miec okulary? (nie znajde sobie męza i zostanę starą panną:D) głupie okulary!!!!! Brrr Hahaha! Ja znalazłam Męża jako okularnica :D I potrafi on bezczelny czasami powiedzieć "jak idziesz tak ubrana to nałóż te malinowe okulary, będzie świetnie pasować", albo "jak idziesz na spotkanie z klientem, to nałóż te czarne oprawki, wyglądasz w nich jak jędza" oczywiście zamiast soczewek te okulary :D :D :D

Aha! Mąż też okularnik! Ale za to jaki przystojny :D :D :D



Dyna - 2007-08-21 12:32
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  he he;) dzieki, za małą dawkę optymizmu;0 może faktycznie nie bedzie tak źle?



syska1311 - 2007-08-21 12:33
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053707) ja juz wybrałam... takie delikatne, prostokatne, z czarną oprawka tylko u góry. Już nawet nie chodzi o wygląd - chociaż też... niby wszyscy mi mówią, że ładnie mi w okularach itp, ale ja się w nich czuje beznadziejnie. Po wakacjach do szkoły... najgorsze jest to, ze będą się ze mnie śmiali... wystarczy, ze powiedziałam jednej kolezance i reakcja był smiech... U nas w szkole, co jest może ok 400 osób, na palcach jednej reki mozna policzyc osoby w okularach... na prawdę... nie wiem co to bedzie. Wyleczą mi sie szybko oczy, jesli bedę je nosiła? Nigdy nie miałam okularów, a tu nagle -2! A Wy? Ile juz nosicie? Szybko sie leczy wzrok?
Nie wiem co to będzie.. Moze się przyzwyczaję. Jutro jade po odbiór... Dziś ostatni dzień, gdy moje niebieskie oczy nie są zasunięte szkłami! :confused:
Nie przejmuj się tym, że będziesz jedną z niewielu osób, które mają okulary... Będziesz sie wyróżniac z tłumu nie-okularników :ehem:
U mnie w szkole jest tak samo i nie słyszałam jeszcze żadnych dziwnych komentarzy, albo czegoś w tym stylu...

Krótkowzroczności nie da sie wyleczyć inaczej niż laserowo...

Cytat:
Napisane przez hihi (Wiadomość 5053757) Ja noszę okulary od... 8 lat. Obecnie to -2,25 i -3,25. Od 5 lat wada się nie powiększa, ale ani ciut tez się nie zmniejsza, bo z tego co wiem... krótkowzroczność może się tylko pogłębiać, nie leczy się jej poprzez noszenie okularów, ew. laserowo.
Ja okulary uwielbiam, był okres, kiedy wolałam swoją twarz w okularach niż bez. To kwestia doboru oprawek i samopoczucia - zaakceptuj siebie samą, a problem zniknie!

Mam jedne takie same oprawki! Świetnie wyglądasz, naprawdę!!! Takie oprawki potrafią dodać twarzy charakteru, prawda?
Zgadzam się z tym... :ehem:

Dziękuję za komplement... :cmok: Gdy je kupiłam wiele osób mi mówiło, że bardzo fajnie w nich wyglądam... Byłam w szoku :o



bea-tka - 2007-08-21 12:39
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053846) no to mnie pocieszyłaś... matko... wpadnę w depresję... Czyli co? do końca zycia bedę miec okulary? (nie znajde sobie męza i zostanę starą panną:D) głupie okulary!!!!! Brrr
z tego co wiem to minusy chyba sa juz nie do wyleczenia (jedynie do poprawienia) a plusy do calkowitego wyleczenia, duz tez zalezy od wieku, ja nosilam od 2 roku zycia gdzies i zawsze mowiono mi ze w okresie dojzewania moze mi wada minac i owszem minela, teraz od komputera troszke sie pogorszylo to nosze do kompa czytania pisania, ja jak nie nosilam okularow to wrecz tesknilam za nimi- tak mi sie podobaja:)



noseknosek - 2007-08-21 12:46
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Dyna, nie przejmuj się tak :glasiu: ja właśnie dzisiaj idę po odbiór a czuję się jakbym szła na ścięcie :( nie cierpię okularów, przez 2 lata nosiłam soczewki, ale teraz chcę i muszę dać oczom odpocząć :( bo mi się często jakieś infekcje pojawiały.
Wybrałam okulary podobne do Twoich, delikatne, prostokątne, z czarną oprawką tylko na górze.
No cóż, pozostaje to tylko zaakceptować :(



Dyna - 2007-08-21 18:10
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Drogie wiżażystki! Dziekuje Wam, za tyle odpowiedzi... Nie wiem co to będzie... Może za rok namówię mame na szkła kontaktowe? na razie czuje się jak noseknosek... jutro ściecie...



SanDru - 2007-08-21 18:17
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  A ja muszę wybrać się do okulisty po nowe okularki:/



Susanna - 2007-08-21 19:31
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez syska1311 (Wiadomość 5053436) Ja nosze okulary od 7 lat i bardzo dobrze się z nimi czuję... Co prawda pomniejszają mi oczy, ale nic na to nie poradzę...

Wydaje mi się, że dobrze dobrane okulary dodają uroku i że okularnicy wcale nie sa mniej atrakcyjni...

A oto ja :)
Na pomniejszone oczy polecam mocniejszy makijaż :ehem:
A w okularkach wyglądasz super! Nie jest to twarz płaska i cukierkowa tylko zadziorna i pewna siebie - kobita z charakterem :)

Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053707) Po wakacjach do szkoły... najgorsze jest to, ze będą się ze mnie śmiali... wystarczy, ze powiedziałam jednej kolezance i reakcja był smiech... U nas w szkole, co jest może ok 400 osób, na palcach jednej reki mozna policzyc osoby w okularach... na prawdę... nie wiem co to bedzie. Rety... jakie durne zachowanie! Nie rozumiem współczesnej młodzieży :D żeby się śmiać z kogoś :confused::confused::conf used: Nie przejmuj się koleżanką bo widać jeszcze niedojrzała jest :D
Ja moje pierwsze brelki kupiłam w II klasie technikum i noszę do teraz nieprzerwanie (jestem już na studiach). Na początku też za bardzo nie mogłam sie przyzwyczaić ale teraz gdy kilka miesięcy temu kupiłam nowe oprawki - jestem super zadowolona :) Wiem że pasuje mi w nich i wiem że zwracają uwagę innych i to mi się podoba. Masz teraz do wyboru tyyyyyle super oprawek, ja bym najchętniej chciała mieć kilka różnych ale niestety funduszy brak :/
Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5053846) Czyli co? do końca zycia bedę miec okulary? (nie znajde sobie męza i zostanę starą panną:D) głupie okulary!!!!! Brrr Jesli masz minusy to raczej tak aczkolwiek jak już ktoś tu napisał - jesli wada zastopuje to można ją wyleczyć laserowo. Moja sie niestety pogłębia :/
W każdym razie poprzedniego chłopaka poznałam nosząc okulary, jeszcze następnego też i obecnego najfajniejszego z nich wszystkich też będąc rasową okularnicą. Okulary nie mają nic do tego naprawdę. Durny to facet jeśli skreśla kobietę z powodu okularów - nic nie stracisz :D



aneta-16 - 2007-08-21 19:38
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Ja nosiłam okulary kiedy miałam 9, 10 lat. Powinnam je nosić nadal, ale szczerze mówiąc nie najlepiej się czuję w nich ;/ I w ten sposób już od jakichś 6, 7 lat okularów nie noszę. W wieku 10 lat miałam szkła +1 a teraz nie wiem... Mam nadzieję, że się nie pogłębiło. Pozdrawiam :)



Dyna - 2007-08-22 07:58
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  "Jesli masz minusy to raczej tak aczkolwiek jak już ktoś tu napisał - jesli wada zastopuje to można ją wyleczyć laserowo. Moja sie niestety pogłębia :/
W każdym razie poprzedniego chłopaka poznałam nosząc okulary, jeszcze następnego też i obecnego najfajniejszego z nich wszystkich też będąc rasową okularnicą. Okulary nie mają nic do tego naprawdę. Durny to facet jeśli skreśla kobietę z powodu okularów - nic nie stracisz :D"

Kurczę... może mi się nie pogłębi... a szkła kontaktowe? trzeba je ściągać na noc itp? ile kosztują? uhhh za 5 godzin po odbiór okularów...:(

Macie rację! Będę nosć okulary, potem szkła kontaktowe, aż w końcu zrobię sobie operację;)

Wszystko z tymi okularami przez miejscowych okulistów!!! na pozatku miałam -1, zaczęłam nosić okulary i po poł roku wzrok poprawił się do -0,5, ale oni nie zmienili mi nic! Mialam poprostu zle okulary! I tak nagle ile? -2!!!!! Nie wytrzymamam...:eek:



bea-tka - 2007-08-22 10:00
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  mysle ze osoby uwazajace ze okulary to koniec swiata lekko przesadzaja, tym bardziej ze teraz jest taaaaaaaaki wybor, a okularki wrocily do lask mody:)



DzIkUsEk :) - 2007-08-22 11:26
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  A ja mam oprawki żelowe.:o Są prawie niewidoczne i bardzo lekkie. Mam bardzo delikatną i małą twarz. Inne okulary są "za ciężkie" na moją twrz i źle wygłądają.



bea-tka - 2007-08-22 11:27
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  no i najwazniejsze ze dobrze dobrane:)



syska1311 - 2007-08-22 13:54
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Susanna (Wiadomość 5058126) Na pomniejszone oczy polecam mocniejszy makijaż :ehem:
A w okularkach wyglądasz super! Nie jest to twarz płaska i cukierkowa tylko zadziorna i pewna siebie - kobita z charakterem :)

Rety... jakie durne zachowanie! Nie rozumiem współczesnej młodzieży :D żeby się śmiać z kogoś :confused::confused::conf used: Nie przejmuj się koleżanką bo widać jeszcze niedojrzała jest :D
Ja moje pierwsze brelki kupiłam w II klasie technikum i noszę do teraz nieprzerwanie (jestem już na studiach). Na początku też za bardzo nie mogłam sie przyzwyczaić ale teraz gdy kilka miesięcy temu kupiłam nowe oprawki - jestem super zadowolona :) Wiem że pasuje mi w nich i wiem że zwracają uwagę innych i to mi się podoba. Masz teraz do wyboru tyyyyyle super oprawek, ja bym najchętniej chciała mieć kilka różnych ale niestety funduszy brak :/

Jesli masz minusy to raczej tak aczkolwiek jak już ktoś tu napisał - jesli wada zastopuje to można ją wyleczyć laserowo. Moja sie niestety pogłębia :/
W każdym razie poprzedniego chłopaka poznałam nosząc okulary, jeszcze następnego też i obecnego najfajniejszego z nich wszystkich też będąc rasową okularnicą. Okulary nie mają nic do tego naprawdę. Durny to facet jeśli skreśla kobietę z powodu okularów - nic nie stracisz :D
Gdy tylko je przymierzyłam u optyka pomyślałam 'Jeśli nie te to żadne!' :D

Ehh.. miec kilka par i zmieniać w zalezności od ubioru i nastroju... :rolleyes:

Z czasem wada przystopuje...:ehem: Ja od 7 lat nosze okulary i od roku mi się wzrok nie pogorszył... Mam nadzieję, że juz na stałe...

Ojj tak :D

Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5061063) Kurczę... może mi się nie pogłębi... a szkła kontaktowe? trzeba je ściągać na noc itp? ile kosztują? uhhh za 5 godzin po odbiór okularów...:(

Macie rację! Będę nosć okulary, potem szkła kontaktowe, aż w końcu zrobię sobie operację;)

Wszystko z tymi okularami przez miejscowych okulistów!!! na pozatku miałam -1, zaczęłam nosić okulary i po poł roku wzrok poprawił się do -0,5, ale oni nie zmienili mi nic! Mialam poprostu zle okulary! I tak nagle ile? -2!!!!! Nie wytrzymamam...:eek:
Nie przejmuj się tak tymi okularami... Przyzwyczaisz się do nich w końcu... :ehem:



berethalia - 2007-08-22 13:56
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  ta do okularkow da sie przyzwyczaic i nawet mozna je polubic ja swoje lubie;-))))))))



Dyna - 2007-08-22 16:40
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  wiecie co? pojechałam po te okulary;) mam je dopiero 3 godziny, a juz sie do nich przyzwyczilam;) ładnie w nich wyglądam, wszyscy mi to mówią :D są takie delikatne i ładne, całej twarzy dodały delikatności;) no i o wiele lepiej widzę. Czuję się tak, jakbym zobaczyła świat na nowo, w ogóle ta ostrość, kolory itp. Cieszę się, że je mam;)



syska1311 - 2007-08-22 17:51
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5066889) wiecie co? pojechałam po te okulary;) mam je dopiero 3 godziny, a juz sie do nich przyzwyczilam;) ładnie w nich wyglądam, wszyscy mi to mówią :D są takie delikatne i ładne, całej twarzy dodały delikatności;) no i o wiele lepiej widzę. Czuję się tak, jakbym zobaczyła świat na nowo, w ogóle ta ostrość, kolory itp. Cieszę się, że je mam;) :jupi: I bardzo dobrze :)
A tyle strachu było... ;)



Susanna - 2007-08-22 18:04
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5066889) wiecie co? pojechałam po te okulary;) mam je dopiero 3 godziny, a juz sie do nich przyzwyczilam;) ładnie w nich wyglądam, wszyscy mi to mówią :D są takie delikatne i ładne, całej twarzy dodały delikatności;) no i o wiele lepiej widzę. Czuję się tak, jakbym zobaczyła świat na nowo, w ogóle ta ostrość, kolory itp. Cieszę się, że je mam;) ooo no to super! Ostrość i lepsze widzenie to chyba największy plus :)
Możesz też zdjęcie zapodać :D



Dyna - 2007-08-22 18:44
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez syska1311 (Wiadomość 5067781) :jupi: I bardzo dobrze :)
A tyle strachu było... ;)
ojj było było;P ale jest ok;)



Dyna - 2007-08-22 18:46
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Susanna (Wiadomość 5067951) ooo no to super! Ostrość i lepsze widzenie to chyba największy plus :)
Możesz też zdjęcie zapodać :D
tak, teraz widzę o wiele lepiej:D przedtem oczy tak się męczyły.. dam dam moze zdjęcie
:D



Sathi - 2007-08-22 18:54
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Dyna pokaż się w okularkach :)
Ja po 15 latach w poniedziałek rozstałam sie z okularami :]
Noszę soczewki :jupi:



bea-tka - 2007-08-22 19:18
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Dyna (Wiadomość 5066889) wiecie co? pojechałam po te okulary;) mam je dopiero 3 godziny, a juz sie do nich przyzwyczilam;) ładnie w nich wyglądam, wszyscy mi to mówią :D są takie delikatne i ładne, całej twarzy dodały delikatności;) no i o wiele lepiej widzę. Czuję się tak, jakbym zobaczyła świat na nowo, w ogóle ta ostrość, kolory itp. Cieszę się, że je mam;) a nie mówiłam...?



Fragolka - 2007-08-22 19:36
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  witajcie...mam problem z chodzeniem w okularach, poniewaz zawsze mialam zle dobierane szkla ( chodzilam do roznych okulistow) co w efekcie powodowalo,ze gdzies po miesiacu je sciagalam z powodu bolu oczu. pamietam,ze jak kupowalam ostatnie okulary (jakis rok temu), okulistka byla zaskoczona jak mogli mi takie (poprzednie) okulary dac!! nie dosc ze byly za mocne to jeszcze dowalili mi cylinder nie na to oko co trzeba :-p Teraz chodze na kurs prawo jazdy, wiec musze w jakichs chodzic bo przechodniow (o znakach nie wspominam) prawie,ze nie widze :p: oczywiscie zartuje, wade mam nie taka duza ok. - 1,5 (zaczynalam od -0,25 :( ),ale fakt,ze na ulicy czuje sie pewniej kiedy je zaloze. nadal mam problem z wyjsciem w okularach na ulice. Nawet jak ubiore sie w cos, co zwykle powodowalo,ze czulam sie bardzo pewnie,atrakcyjnie, to po zalozeniu lulkow cale dobre samopoczucie sie ulatnia :mad: jest na to jakas rada??:confused:



naughty-girl - 2007-08-22 19:40
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  to ja się też wypowiem, w zwiazku z tym że swoje okulary dostane za ok tydzien...
powinnam nosic na codzien,ale nie nosze,okulary ktore mam teraz uzywam tylko do komputera,tv,w kinie, i czasem w szkole kiedy trzeba bylo cos z tablicy przepisac itd... wiem że to głupota, nie musicie mi tego mowic... ;)
nie podobam się sobie w okularach,ale soczewek nosic nie moge [jestem alergikiem i mam wrazliwe spojowki] wiec bede sie musiala przyzwyczaic... :D teraz akurat zmieniam szkole wiec stwierdzilam ze to dobry moment zeby nosic je juz tak 'na powaznie', nowe osoby ktore poznam beda widzialy mnie tylko w tej okularowej wersji i unikne komentarzy w stylu "o aga,masz okulary!" wypowiadanych durnowatym tonem :p:

wybralam takie bez oprawek wiec nie powinno byc tak zle,moze sie tu wkleje jak juz je dostane...



bea-tka - 2007-08-22 20:08
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Fragolka (Wiadomość 5069028) witajcie...mam problem z chodzeniem w okularach, poniewaz zawsze mialam zle dobierane szkla ( chodzilam do roznych okulistow) co w efekcie powodowalo,ze gdzies po miesiacu je sciagalam z powodu bolu oczu. pamietam,ze jak kupowalam ostatnie okulary (jakis rok temu), okulistka byla zaskoczona jak mogli mi takie (poprzednie) okulary dac!! nie dosc ze byly za mocne to jeszcze dowalili mi cylinder nie na to oko co trzeba :-p Teraz chodze na kurs prawo jazdy, wiec musze w jakichs chodzic bo przechodniow (o znakach nie wspominam) prawie,ze nie widze :p: oczywiscie zartuje, wade mam nie taka duza ok. - 1,5 (zaczynalam od -0,25 :( ),ale fakt,ze na ulicy czuje sie pewniej kiedy je zaloze. nadal mam problem z wyjsciem w okularach na ulice. Nawet jak ubiore sie w cos, co zwykle powodowalo,ze czulam sie bardzo pewnie,atrakcyjnie, to po zalozeniu lulkow cale dobre samopoczucie sie ulatnia :mad: jest na to jakas rada??:confused: sposób jest jedyny:zaakceptować siebie.
jak pisałam wczesniej- ja bardzo lubie swoje okulary.
dobrze dobrane okulary do twarzy wrecz ja ozdabiaja nie szpeca.
to nie te czasy kiedy na okularnikow dziwnie patrzono, a wybor byl masakrycznie maly.
teraz sa oprawki opraweczki do wyboru do koloru, tym bardziej ze jest moda na okulary, a za okularnicami z ladnymi okularkami niejeden pan sie potem oglada:)
mi one nigdy nie zawadzaly i nie przeszkadzaly w relacjach z ludzmi



Fragolka - 2007-08-22 22:01
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez bea-tka (Wiadomość 5069407) sposób jest jedyny:zaakceptować siebie.
jak pisałam wczesniej- ja bardzo lubie swoje okulary.
dobrze dobrane okulary do twarzy wrecz ja ozdabiaja nie szpeca.
to nie te czasy kiedy na okularnikow dziwnie patrzono, a wybor byl masakrycznie maly.
teraz sa oprawki opraweczki do wyboru do koloru, tym bardziej ze jest moda na okulary, a za okularnicami z ladnymi okularkami niejeden pan sie potem oglada:)
mi one nigdy nie zawadzaly i nie przeszkadzaly w relacjach z ludzmi
Zgadzam sie z Toba :D ale wiesz...kiedy kupilam moje ostatnie okulary bardzo mi sie podobaly :ehem: i znajomi przyjeli moj nowy look bardzo cieplo i sympatycznie. Tylze z powodu bolu zaniechalam noszenia ich. I to wlasnie jest dziwne w mojej sytuacji...wiem,ze ludzie akceptuja moj wyglad ,ale samej trudno jest mi z sie z nim pogodzic :(



Susanna - 2007-08-23 06:18
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Fragolka (Wiadomość 5069028) witajcie...mam problem z chodzeniem w okularach, poniewaz zawsze mialam zle dobierane szkla ( chodzilam do roznych okulistow) co w efekcie powodowalo,ze gdzies po miesiacu je sciagalam z powodu bolu oczu. pamietam,ze jak kupowalam ostatnie okulary (jakis rok temu), okulistka byla zaskoczona jak mogli mi takie (poprzednie) okulary dac!! nie dosc ze byly za mocne to jeszcze dowalili mi cylinder nie na to oko co trzeba :-p Ha! miałam tak samo! Zanim trafiłam do mojej pani optyk byłam u dwóch "najlepszych" optyków w Żorach i... miałam 2 razy źle dobrane szkła! :mad::mad::mad::mad: U mnie też pomylili cyklinderki a potem o ile dobrze pamiętam źle powkładali szkła! Dopiero jak trafiłam do Mikołowa - to co zobaczyła optyczka...była w szoku. Nie mogła uwierzyć jak można pomylić szkła. Też na początku nosiłam okulary ale potem przestałam bo mnie oczywiście oczy bolały niemiłosiernie.
No ale teraz to już przeszłość :) Mam dobrze dobrene szkła i okulary :)

Cytat:
Nawet jak ubiore sie w cos, co zwykle powodowalo,ze czulam sie bardzo pewnie,atrakcyjnie, to po zalozeniu lulkow cale dobre samopoczucie sie ulatnia :mad: jest na to jakas rada??:confused: Kochana ja bym Ci radziła jednak nosić te brelki chociażby dla Twojego bezpieczeństwa - i innych skoro być może niedługo będziesz jeździć samochodem :D Co do braku samoakceptacji to być może to przez ramki?? Nowe ramki, modne - działają cuda!



bea-tka - 2007-08-23 07:09
Dot.: Okularnik mniej atrakcyjny?
  Cytat:
Napisane przez Fragolka (Wiadomość 5070562) Zgadzam sie z Toba :D ale wiesz...kiedy kupilam moje ostatnie okulary bardzo mi sie podobaly :ehem: i znajomi przyjeli moj nowy look bardzo cieplo i sympatycznie. Tylze z powodu bolu zaniechalam noszenia ich. I to wlasnie jest dziwne w mojej sytuacji...wiem,ze ludzie akceptuja moj wyglad ,ale samej trudno jest mi z sie z nim pogodzic :( A bo to takie wmawianie sobie, tu źle tam źle w tym koszmarnie wyglądam. Mnie mój chłopak nauczył, że jeśli bliskie mi osoby mówią, żę dobrze wyglądam (a on akurat jest taki,że jak by było źle to by prosto z mostu powiedział), to znaczy , że tak jest. okularki dodają uroku, niekażdy w końcu może je nosić :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim1chojnice.keep.pl



  • Strona 13 z 27 • Znaleziono 2569 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27