ďťż

Taniec z gwiazdami - IV Edycja

Zobacz wypowiedzi

Taniec z gwiazdami - IV Edycja





irkax - 2006-11-12 20:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067616) Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(

Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
Mam identyczne odczucia :ehem:
Nawet normalnie zagłosowałam !!!! na Lucasa oczywiście :D

edit: ale wygra oczywiście kinga, bo władze ma ten, kto liczy głosy - czyli TVN

edit2: no jasne - nie mogło być inaczej - wygrała Kinga i Stefano




Ines1985 - 2006-11-12 20:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez silva (Wiadomość 3067644) Tak dokładnie, to był tzw."bezczel" :mad:
Możliwe ,że teraz ludzie się wkurzyli i może bardzo dużo osób głosować na Lucasa własnie.
sama bym chetnie zaglosowala... Gdyby nie to że na karcie mojego telefonu "bida aż piszczy" :(

Freestyle Kingi byl po prostu ładny. Początek i koniec bardzo ciekawy... A reszta to po prostu rumba która zawsze jej wychodzila.

Ale to dla mnie za mało ;) wolałabym aby wygrał calokształt a nie tylko freestyle i jeden najlepiej opanowany taniec ;)



hula_hula - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Jednak Kinga :rolleyes:



aga21087 - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  JJJJJEEEEEEEESSSSSSSSTTTT TTTT Kinga i Stefano !!! :jupi: :jupi: :jupi:




Shemreolin - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Wiedziałam! :p:



biiibiii - 2006-11-12 20:42
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Kinga !!!!!!



sandersiq - 2006-11-12 20:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Kinga:jupi::jupi::ehem:



Ines1985 - 2006-11-12 20:45
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Chyba wszyscy wiedzieli... :rolleyes:

To było już od dawna do przewidzenia.

Tak jak wyniki dzisiejszych wyborów na prez. miasta :rolleyes:.
Co za dzień :baba:



malenka17 - 2006-11-12 20:48
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Caly sukces Rusin lisem podszyty :)) To bylo oczywiste.
Nie wiem dlaczego,ale mam odczucia,ze dzis wszystkie pary ktore tanczyly,byly lepsze od par finalowych.Moim zdaniem jka najbardziej zasluzyl na nagrode Peter,tak jak napisala Ines.Sprawia mu to frajde,jest bardzo oddany,skromny i calkiem niezle sobie radzil.Wydaje mi sie bardziej swobodny niz wypociny Rusin.Taa i te dwie 9 od Tyszkiewicz i Galana zeby były wyrownane szanse..;/

Grr..jestem zniesmaczona.A wlasnie jak sie dowiedziec,czy wygralam Suzuki? :D:D:D



kasia20a - 2006-11-12 20:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez sandersiq (Wiadomość 3067752) Kinga:jupi::jupi::ehem: a jakie ona ma dziwne rece, okropnie jej zyły widac:eek: a ja sie ciesze ze wygrali bo jej partner jest słodki:D



_Brzoskwinka_ - 2006-11-12 20:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067763) Chyba wszyscy wiedzieli... :rolleyes:

To było już od dawna do przewidzenia.
Dokładnie .



Ines1985 - 2006-11-12 20:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?

Ech, nie powinnam ogladac takich komercyjnych głupot kiedy mam pms. W tym programie ciekawy jest tylko taniec. Cała jego otoczka (jury, ich komentarze, żarty prowadzących, różne poustawiane przekręty dotyczące ocen i głosów) to jedna wielka żenada...



MrsVargas - 2006-11-12 20:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez tootsie (Wiadomość 3067608) oj Cypriański pokazła co potrafi :ehem:
znacie może piosenkę do której tańczyła Joanna Liszowska?
będe ogromnie wdzięczna :ehem: :cmok:
Tootsie to Gloria Estefan "Conga" :)



irkax - 2006-11-12 20:53
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez malenka17 (Wiadomość 3067780)
Grr..jestem zniesmaczona.A wlasnie jak sie dowiedziec,czy wygralam Suzuki? :D:D:D
No właśnie - ani słowem nie wspomnieli o losowaniu nagród :baba:
A może już musze jechać do W-wy po samochód :D



irkax - 2006-11-12 20:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067801) A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
To ma być chyba jutro pokazane w "Kulisach TZG"
Pokaża no i co? Kto mi zagwarantuje, że to nie jeden wielki przekręt? ;)

edit: przepraszam za post pod postem, ale myślałam, że jak będę cytować Ines to już się ktoś zdąży dopisać ;-)



Juda - 2006-11-12 20:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Kurczę trzeba było ją obstawiać w zakładach! ;)



kimi1000 - 2006-11-12 20:59
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  hura Kinga i Stefano wygrali



asianiunia - 2006-11-12 21:00
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  hmmm dziewczyny, przeciez w finałowym odcinku tańczą te tańce które im najlepiej wychodziły i ktore sie najbardziej podobały w całej serii, to chyba normalne ! w poprzedniej edycji tez tak tanczyli, np. mroczek - sambe i walca, akurat za te tance mieli same 10 , nie wiem co w tym takiego dziwnego, juz bez przesady. Głupio jakby wybrali gorsze i im nie wyszlo jeszcze a kazdy chce wygrac :) Kinga wybrala rumbe do freestyla i bardzo dobrze bo w tym byla najlepsza i dlatego freestyle mi sie bardzo podobal i pierwszy raz byl wolny bez zadnego szybkiego co tez wyroznilo to na tle 4 edycji :D Fajnie by było jakby sie skumala z tym Steffano bo super razem wygladaja.
Aha a co do jury - to chyba po to wielka dama dala 9 zeby sie glosy wyrownaly zeby był remis, tak jest najlepiej , jury daje remis a decyzje niech podejmą widzowie. To tyle :)



KasikB - 2006-11-12 21:01
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez malenka17 (Wiadomość 3067780) Caly sukces Rusin lisem podszyty :)) To bylo oczywiste. A ja miałam nadzieję, że wygra Lucas. Żeby nie było jednoznacznego powodu faworyzowania Kingi. :ehem:
Ale widzę, że wiele osób (również w tym wątku) ocenia ją przez pryzmat nie tego co potrafii (w sensie tańca) ale tego, co ją spotkało w życiu prywatnym i czy jest sympatyczna. Szkoda, bo program nazywa się "Taniec z gwiazdami". :mad:



pAtiŚ - 2006-11-12 21:05
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Mi tez sie wydaje że te dwie ostatnie 9 dane przez Tyszkiewicz i Galińskiego były specjalnie, zwróciłam na to szczególną uwagę ...

Stawiałam, że wygra Kinga :) nie myliłam się :D



Momo - 2006-11-12 21:06
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Ale jest to program rozrywkowy,czyli ma nam dostarczyć zabawy i ja się cieszę,że wygrała Kinga :jupi:



Ines1985 - 2006-11-12 21:09
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez asianiunia (Wiadomość 3067867) hmmm dziewczyny, przeciez w finałowym odcinku tańczą te tańce które im najlepiej wychodziły i ktore sie najbardziej podobały w całej serii, to chyba normalne ! w poprzedniej edycji tez tak tanczyli, np. mroczek - sambe i walca, akurat za te tance mieli same 10 , nie wiem co w tym takiego dziwnego, juz bez przesady. Głupio jakby wybrali gorsze i im nie wyszlo jeszcze a kazdy chce wygrac :) Kinga wybrala rumbe do freestyla i bardzo dobrze bo w tym byla najlepsza i dlatego freestyle mi sie bardzo podobal i pierwszy raz byl wolny bez zadnego szybkiego co tez wyroznilo to na tle 4 edycji :D Fajnie by było jakby sie skumala z tym Steffano bo super razem wygladaja.
Aha a co do jury - to chyba po to wielka dama dala 9 zeby sie glosy wyrownaly zeby był remis, tak jest najlepiej , jury daje remis a decyzje niech podejmą widzowie. To tyle :)
Ok, niech bedzie po równo... Chociaz to NIESPRAWIEDLIWE. Ale do szału mnie doprowadza to idiotyczne zdziwienie Skrzyneckiej kiedy podaje wyniki "Ojej, niesamowite, jest remis!!! Obie pary maja tyle samo punktów od jury!"
Żałosne :rolleyes: w ostatnim odcinku w ogole nie powinno być ocen skoro i tak nie maja one znaczenia (podejrzewam z resztą ze przez caly program te oceny jury to tylko pic na wodę).

Poza tym pragnę zauważyć ze Peter Lucas wybrał do freestyle'a tańce łacińske - mimo że profesjonalna część jury podczas całego programu zwracała mu czasem uwagę że najlepszy jest w standardzie. Wiec to nie tak ze kazdy wybiera to w czym był najlepszy.

Cytat:
Napisane przez KasikB (Wiadomość 3067878) A ja miałam nadzieję, że wygra Lucas. Żeby nie było jednoznacznego powodu faworyzowania Kingi. :ehem:
Ale widzę, że wiele osób (również w tym wątku) ocenia ją przez pryzmat nie tego co potrafii (w sensie tańca) ale tego, co ją spotkało w życiu prywatnym i czy jest sympatyczna. Szkoda, bo program nazywa się "Taniec z gwiazdami". :mad:
Dokładnie :ehem:



AaniaA - 2006-11-12 21:11
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  ja po tym jak liszowska i sadowski odpadli to nie ogladalam tanca z gwiazdami :nie:. dzisiaj tez nie widzialam. ani ziebi mnie ani grzeje, ze wygrala kinga rusin.



silva - 2006-11-12 21:13
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067801) A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?

Ech, nie powinnam ogladac takich komercyjnych głupot kiedy mam pms. W tym programie ciekawy jest tylko taniec. Cała jego otoczka (jury, ich komentarze, żarty prowadzących, różne poustawiane przekręty dotyczące ocen i głosów) to jedna wielka żenada...
No własnie mieli pokazać na czym polega to głosowanie smsami. Może dowiedzieli się, że ludzie węszą;) jakiś podstęp,że jakieś przekręty są, własnie po przegranej Liszowskiej :rolleyes:



hula_hula - 2006-11-12 21:18
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Z tego co ja słyszałam, przebieg głosowania mają pokazać jutro w Kulisach :-).



muszka66 - 2006-11-12 21:32
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067616) Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(

Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
zgadzam sie z toba calkowicie!! oni az tym usmiechem, ta radoscia tryskaja. tacy naturalni, stawialam na nich :( kinga jak dostala mniejsze noty to o malo sie nie poplakala.lzy w oczach, boze, straszne :D deneruje mnie ona, bo nie potrafi tanczyc, no oprocz rumby :)
tyszkiewicz tez troche przegiela tymi notami...

Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067616) A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
jutro powiedzieli, ze pokaza w kulisach, takze badzmy cierpliwe, choc ja i tak twierdze, ze sa tam niezle przekrety...



muszka66 - 2006-11-12 21:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  swoja droga ciekawe czemu kinga we freestylu zatanczyla tylko rumbe a nie zrobili takiego mixa???:) ciekawe haha



muszka66 - 2006-11-12 21:38
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo



Judysia - 2006-11-12 21:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A czy nie powinni też zatańczyć zwycięzcy z poprzedniej edycji? W 2 edycji tańczył Olivier, a w 3 Kasia a teraz to czemu nie tańczył Mroczek?



irkax - 2006-11-12 21:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez muszka66 (Wiadomość 3068182) aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo dokładnie !!! ciekawe skąd niby wiedział? też to wyłapałam ;)



_Magda - 2006-11-12 21:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Ale potem była wersja,że wygrał lukas...



malenka17 - 2006-11-12 22:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Haha no powiedzial tak, bo ze wygra Rusin wiedział nie tylko TVN i nie tylko tydzień przed zakończeniem programu.
No a tak zeby bylo profesjonalnie, dodal druga wersję z Lucasem.
:) moj TŻ wyslal dwa sms na Kingę,odchodzę od niego :D



irkax - 2006-11-12 22:09
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez _Magda (Wiadomość 3068320) Ale potem była wersja,że wygrał lukas... ale to było dodane po chwili i tylko po to żeby zatrzeć wrażenie, że w TVN od dawna wszyscy wiedzą kto wygra ;)
Nie mam nic przeciwko Kindze, niech jej to wyjdzie na zdrowie, ale w wielu odcinkach wyraźnie było widać, że jest faworyzowana.

edit: malenka17 mnie wyprzedziła ;-)



asiuchna - 2006-11-12 22:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067705) Freestyle Kingi byl po prostu ładny. Początek i koniec bardzo ciekawy... A reszta to po prostu rumba która zawsze jej wychodzila.

Ale to dla mnie za mało ;) wolałabym aby wygrał calokształt a nie tylko freestyle i jeden najlepiej opanowany taniec ;)
Oj tak... Zgadzam się całkowicie.
A freestyle Lucasa :jupi: świetny... było pełno wszytskiego, pomieszanie takie, tak jak powinno być...
No cóż... :rolleyes:

Cytat:
Napisane przez muszka66 (Wiadomość 3068166) swoja droga ciekawe czemu kinga we freestylu zatanczyla tylko rumbe a nie zrobili takiego mixa???:) ciekawe haha No właśnie, właśnie... :rolleyes:
Ech ten TVN...

Chętnie sobie obejrze te kulisy... A kiedy to? coś mi minęło, że jutro tak? A to też na TVN? Powiem szczerze że jeszcze tego nie oglądałam nigdy :p:



Pomadka - 2006-11-12 22:21
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Abuba (Wiadomość 3064318) Właśnie - Iwona i Adam Sztaba to podstawa :ehem:

A czy w pierwszej edycji TzG też grała orkiestra Sztaby?
Tez grał. :ehem:

Cytat:
Napisane przez Ines1985 (Wiadomość 3067279) No jasne, Kinga oczywiscie jako jeden z tancow musiała wybrac rumbe :rolleyes: jakże by inaczej :rolleyes: Też poczułam się 'zaskoczona' tym wyborem. :]

Wygrała i dobrze, bo już miałam dość tej edycji. :rolleyes: Stało się to o czym od dawna mówiła cała PL. Zero zaskoczenia.

Rażąca stronniczość Tyszkiewicz kiedy przyznała Lucasom 9. Dziwne, bo zawodowcy i znawcy tematu dali im po 10. Żenada.

Kiedy Skrzynecka powiedziała, że jutro będzie pokazane jak przebiega głosowanie SMS od razu pomyślałam, że odebrali zarzuty jako "policzek" oraz, że kombinowali z głosami-najwięcej w Internecie o tym ludzie piszą, a teraz chcą coś tam udowadniać...:] Tłumaczą się trochę? ;)
Nie przekonają mnie. :] Nie wystarczy pokazać jakiegoś głosowania, aby zmącić i uspokoić opinie publiczną.
I tak im nie wierzę i posądzam ich o stronniczość oraz sztuczną promocję Rusin...

Ponadto podobało mi się jedno zdanie Iwony Pawlovic, która powiedziała mniej więcej coś takiego: "Piotr ma między nogami takiego chochlika..." :D

Cieszę się, że się skończyła IV edycja, w przeciwnym wypadku chyba bym wysiadła. :rolleyes:



pIWONIA - 2006-11-12 22:22
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Ja nie widzę tu żadnej teorii spiskowej :)

Kinga i Lukas to byli moi faworyci, więc w finale już było mi obojętne kto wygra :D Ale muszę przyznać że bardzooo podobał mi się freestyle Kingi i Stefano! :slina:



Madziorka - 2006-11-12 22:46
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez muszka66 (Wiadomość 3068182) aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo no właśnie, mnie też to zdziwiło.



Madziorka - 2006-11-12 22:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez _Brzoskwinka_ (Wiadomość 3067169) Skrzynka przesadziła z opalenizną :eek: . mój tŻ mówi na nią skrzynia:)



_Magda - 2006-11-12 23:02
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Nie wiem czemu ludzie tak lubią doszukiwać się teorii spiskowych wszędzie...Przecież Kinga miała tak ogromną sympatie widzów,że bez względu na to,że nie tańczyła najlepiej ze wszystkich to wygrała z palcem w d...Nie dlatego,że było oszukaństwo,a TVN faworyzował,tylko dlatego,że Kinga jest bardzo lubiana.Po prostu.



Madziorka - 2006-11-12 23:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez _Magda (Wiadomość 3068590) Nie wiem czemu ludzie tak lubią doszukiwać się teorii spiskowych wszędzie...Przecież Kinga miała tak ogromną sympatie widzów,że bez względu na to,że nie tańczyła najlepiej ze wszystkich to wygrała z palcem w d...Nie dlatego,że było oszukaństwo,a TVN faworyzował,tylko dlatego,że Kinga jest bardzo lubiana.Po prostu. to prawda:ehem: .



Juda - 2006-11-13 03:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Oł dżizys.
Przeglądając pudelek.pl i czytając tamte brednie, jakie piszą na temat Kingi wygranej, śmiać mi się chciało z całej tej żenady.
Wchodzę na wątek, na wizażu i ta głupota nawet tutaj się przeniosła.
Nie no ludzie śmiech na sali.
Czy Wam też już całkiem się poprzestawiało?
Czy może poziom pudelka zaczyna robić się na wizażu?Hm?
Jeśli chodzi o to co tu wypisujecie...
Cóż, nie mogę przejść obojętnie.
Jak się narażę- trudno.

Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy? Ja od początku na nią głosowałam. Moja mama i TŻ również. Razem jak siadaliśmy w niedzielę, to każde z nas wysyłało po 2 smsy ze swoich telefonów.
I nie dlatego jak wiele osób twierdzi, że :
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować:]
Dlaczego?
A niby co miałoby to na celu?
No dobra- może zmienią jej program i w końcu przełożą na porządniejszą godzinę, bo "dzień dobry tvn" w weekend o tak wczesnej porze, nie wiele ludzi ogląda.Poza tym nawet jak będzie prowadzić fakty, czy też inne wiadomości, to co to zmieni? Ludzie chętniej bedą słuchać tragicznych wiadomości z ust Kingi- która wygrała kryształową kulę?Wątpię :]

Dalej...
Dodatkowo jeśli chodzi jeszcze o promowanie swojego pracownika, to w takim razie trzeba by było zastanowić się nad wygraną Kasi Cichopek (że niby co ona ma wspólnego z tvn? Zakładając, że telewizja ta daje kryształowe kule, tym których w dziwny sposób faworyzuje) albo takiemu R.Mroczkowi?No przecież nie popadajmy w obłed.

A co do wypowiedzi Kuby Wojewódzkiego.Co w niej takiego dziwnego było
i szokującego? Bo może mój umysł na takie potyczki detektywistyczno-poszukiwawcze, nie jest zbytnio otwarty...
Ja nie widziałam ani nie słyszałam tam nic dziwnego.

Poza tym dzisiaj siadając przed tv powiedziałam, że Kinga wygra.
Z resztą połowa wizażu pisała że Rusin wygra, jak jeszcze program się nie zaczął.

HA!I skąd to wiedzieliście? Ojjjj Wyyyy... ;)
Macie wtyki w tvn-ie i nawet się nie chwalicie.:]

Takie to właśnie rozumowanie.Ja też powiedziałam, że ona wygra i to zaraz oznacza, że to wszystko jest sfałszowane? A przecież Kinga to teraz jakby nie było koleżanka ze stacji dla Kuby, więc podświadomie rzecz biorąc, ją wymienił na miejscu pierwszym.
Proponuję napisać do Kuby W. ściągnąć go na wizaż i niech chłopak wypowie się w wątku bo jeśli nie, to baty dostanie jak nic, za te przecieki oczywiście...:bacik:
Tak teraz siedząc i myśląc, to szczęść Panie Boże, że Kuba nie wypowiadał się na temat dzisiejszych wyborów i nad ich wynikami, bo jeszcze by było, że TVN ma już wyniki, a nikt jeszcze głosować nie poszedł :]

Wracając jednak do wygranej Kingi, myślę, że całość tkwi
w doszukiwaniu się byle czego.
Po prostu zauważyłam, że od czasu afer z taśmami w rządzie, polacy stali się podejrzliwi i ciągle gdzieś wyczuwają jakieś spiski.
Ja rozumiem, że Gazeta FAKT jest w tym najlepsza, ale to już chyba zaczęło przechodzić na całą ludność...

Powiem Wam jeszcze jedno.Najpierw narzekamy na rząd, na politykę, na to kto rządzi w kraju.Wypowiedzi o kaczkach stają się mdłe i nudne.Teraz kiedy to zaczyna się po mału nudzić, trzeba przerzucić się na poszukiwanie spisków i ukrytej prawdy w czymś, co nawet nie istnieje.I zastanawiam się teraz nad jednym, czy nasz naród naprawdę zaczyna stawać się chory i jakiś nieszczęśliwy, czy po prostu już tak ma...

Acha.A jakby wygrał Lucas, było by że też pewnie ma jakieś powiązania w tvn-ie, bo przecież nawet w prasie ostatnio było, że producentka programu to znajoma Petera z dawnych lat, a on sam przecież mało znany w kraju...

Jak dla mnie to zaczyna robić się chore.Może zbyt bardzo podniosło mi się ciśnienie, ale czasami głupota zaczyna sprawiać mi taki ból, że nie mogę powstrzymać się od napisania chociaż kilkunastu linijek ;)

I na koniec :Kingo. Oddaj kulę. Daj ją Kubie :D:D:D:D



Juda - 2006-11-13 03:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  EDIT : Kasowanie



Juda - 2006-11-13 03:24
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Edit : Kasowanie



Juda - 2006-11-13 03:44
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A jak tak dalej baby okropne takie głupoty będziecie gadać, napiszę do TVN-u, żeby Broń Boże V edycji nie robili, bo mi całkiem wizażanki popsują
:baba:



Juda - 2006-11-13 03:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Acha idę juz spać ale pofatygowałam się i przejrzałam ostatnie strony innych edycji.
W tamtych o dziwo nic mnie nie zdziwiło.
Również padały podejrzenia co do wygranej, wygranych ;)

No nic uciekam spać :)
A wizażowym podejrzliwym spiskowcom mówię dobranoc :* ;)



ona1981 - 2006-11-13 06:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Chcą pokazać wyniki głosowania sms z finału??Może niech lepiej pokazą wyniki głosowan z odcinkow gdzie odpadl Sadowski i Liszowska. Moze zostali wyeliminowani tylko dlatego by w finale Kinga miala mniej wiecej rownego sobie. Przeciez będąc w finale z Lukasem jej wygrana nikogo nie dziwi, ale sprawy mialyby sie zupełnie inaczej jak by w finale wygrała np z Sadowskim, wtedy by dopiero TVN musial sie tłumaczyc. W pore pozbyli sie konkurencji i final byl jaki byl. Co do wielkiej ,,damy,, Tyszkiewicz, to ja bym ja najchetniej wysłała na emeryture, bo ta kobieta jest tak beznadziejna, ze az ciezko ją zniesc.



bielaczka - 2006-11-13 06:35
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Echt... dla mnie ten finał był jakiś taki niemrawy.... Choc ciesze sie, ze wygrala Kindzia:D to jednak musze sama z bólem serca przyznac, ze Lukas tanczyl od niej lepiej, a najlepszy byl Sadowski z Szabatin i Liszowska.. to nie fair, ze odpali, ale okey :D nie ode mnie to zalezy ; )
wracajac do finalu... to byl jakis taki inny niz wszystkie ;/ zawsze spiewala jakas 'gwiazda' i w ogole, a teraz nawet Mroczek Rafal i Aneta Piotrowska nie tanczyli, jako zwyciezcy 3 edycji!!!!! a tak na to czekalam, a tu zonk ;(;( ciekawe czemu? dlatego, ze juz nie sa razem :(? Echt..... szkoda, ze skonczyla sie ta edycja...
Pozdrawiam:(



silva - 2006-11-13 07:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Juda (Wiadomość 3068750) Oł dżizys.
Przeglądając pudelek.pl i czytając tamte brednie, jakie piszą na temat Kingi wygranej, śmiać mi się chciało z całej tej żenady.
Wchodzę na wątek, na wizażu i ta głupota nawet tutaj się przeniosła.
Nie no ludzie śmiech na sali.
Czy Wam też już całkiem się poprzestawiało?
Czy może poziom pudelka zaczyna robić się na wizażu?Hm?
Jeśli chodzi o to co tu wypisujecie...
Cóż, nie mogę przejść obojętnie.
Jak się narażę- trudno.

Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy? Ja od początku na nią głosowałam. Moja mama i TŻ również. Razem jak siadaliśmy w niedzielę, to każde z nas wysyłało po 2 smsy ze swoich telefonów.
I nie dlatego jak wiele osób twierdzi, że :
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować
Dlaczego?
A niby co miałoby to na celu?
No dobra- może zmienią jej program i w końcu przełożą na porządniejszą godzinę, bo "dzień dobry tvn" w weekend o tak wczesnej porze, nie wiele ludzi ogląda.Poza tym nawet jak będzie prowadzić fakty, czy też inne wiadomości, to co to zmieni? Ludzie chętniej bedą słuchać tragicznych wiadomości z ust Kingi- która wygrała kryształową kulę?Wątpię

Dalej...
Dodatkowo jeśli chodzi jeszcze o promowanie swojego pracownika, to w takim razie trzeba by było zastanowić się nad wygraną Kasi Cichopek (że niby co ona ma wspólnego z tvn? Zakładając, że telewizja ta daje kryształowe kule, tym których w dziwny sposób faworyzuje) albo takiemu R.Mroczkowi?No przecież nie popadajmy w obłed.

A co do wypowiedzi Kuby Wojewódzkiego.Co w niej takiego dziwnego było
i szokującego? Bo może mój umysł na takie potyczki detektywistyczno-poszukiwawcze, nie jest zbytnio otwarty...
Ja nie widziałam ani nie słyszałam tam nic dziwnego.

Poza tym dzisiaj siadając przed tv powiedziałam, że Kinga wygra.
Z resztą połowa wizażu pisała że Rusin wygra, jak jeszcze program się nie zaczął.

HA!I skąd to wiedzieliście? Ojjjj Wyyyy...
Macie wtyki w tvn-ie i nawet się nie chwalicie.

Takie to właśnie rozumowanie.Ja też powiedziałam, że ona wygra i to zaraz oznacza, że to wszystko jest sfałszowane? A przecież Kinga to teraz jakby nie było koleżanka ze stacji dla Kuby, więc podświadomie rzecz biorąc, ją wymienił na miejscu pierwszym.
Proponuję napisać do Kuby W. ściągnąć go na wizaż i niech chłopak wypowie się w wątku bo jeśli nie, to baty dostanie jak nic, za te przecieki oczywiście...
Tak teraz siedząc i myśląc, to szczęść Panie Boże, że Kuba nie wypowiadał się na temat dzisiejszych wyborów i nad ich wynikami, bo jeszcze by było, że TVN ma już wyniki, a nikt jeszcze głosować nie poszedł

Wracając jednak do wygranej Kingi, myślę, że całość tkwi
w doszukiwaniu się byle czego.
Po prostu zauważyłam, że od czasu afer z taśmami w rządzie, polacy stali się podejrzliwi i ciągle gdzieś wyczuwają jakieś spiski.
Ja rozumiem, że Gazeta FAKT jest w tym najlepsza, ale to już chyba zaczęło przechodzić na całą ludność...

Powiem Wam jeszcze jedno.Najpierw narzekamy na rząd, na politykę, na to kto rządzi w kraju.Wypowiedzi o kaczkach stają się mdłe i nudne.Teraz kiedy to zaczyna się po mału nudzić, trzeba przerzucić się na poszukiwanie spisków i ukrytej prawdy w czymś, co nawet nie istnieje.I zastanawiam się teraz nad jednym, czy nasz naród naprawdę zaczyna stawać się chory i jakiś nieszczęśliwy, czy po prostu już tak ma...

Acha.A jakby wygrał Lucas, było by że też pewnie ma jakieś powiązania w tvn-ie, bo przecież nawet w prasie ostatnio było, że producentka programu to znajoma Petera z dawnych lat, a on sam przecież mało znany w kraju...

Jak dla mnie to zaczyna robić się chore.Może zbyt bardzo podniosło mi się ciśnienie, ale czasami głupota zaczyna sprawiać mi taki ból, że nie mogę powstrzymać się od napisania chociaż kilkunastu linijek

I na koniec :Kingo. Oddaj kulę. Daj ją Kubie
Wow Judo, jaki referat :D
Nieładnie, post pod postem :mad: :D



Luba - 2006-11-13 07:40
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Momo (Wiadomość 3067920) Ale jest to program rozrywkowy,czyli ma nam dostarczyć zabawy i ja się cieszę,że wygrała Kinga :jupi:
I wszystko na ten temat. Zgadzam się całkowiecie. Ludzie, to jest program rozrywkowy! Te wszystkie teorie spiskowe mnie smieszą. Już tez nie maja gdzie niby spiskowac, tylko w prostym i wesołym TzG. Przeciez to jest gra o pietruszke, czyli o jakąś kule kryształową. I co, to takie wazne jest? Dajcie spokój...

A co do Liszowskiej i Sadowskiego, to nie przychodzi nikomu do głowy, że oni sie nie wszystkim podobali? Ja tam nie głosowałam na nikogo, ale gdybym miała głosowac to na nich nigdy. A w życiu. I znam pare osób, którym sie oni tez nie podobali i głosowali na kogos innego. Tak trudno przyjąc do wiadomości, że nie wszystkim sie podoba to samo?



Ines1985 - 2006-11-13 07:44
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Juda (Wiadomość 3068750)
Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy?
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować:]
Polemizowałabym czy ona taka popularna... ja ją znam tylko z czasów kiedy prowadziła Superwizjer. Jej obecny program raczej tez nie cieszy sie zbyt duza popularnoscia... Oprocz tego chyba lepiej "znam ją" z tej calej Lisowej historii :rolleyes:.
Ona rzeczywiscie jest bardzo sympatyczna ale bylo to w tym wątku pisane już wiele razy - to nie jest konkurs sympatyczności. Dlatego niesprawiedliwe ze wygrala... Chocby byla najsympatyczniejsza porzucona kobieta na świecie - to nie tutaj o to chodzi.
No ale widac na co ludzie głosują... Nawet w tym wątku widac komentarze: "niech wygra Kinga bo ona taka sympatyczna" :rolleyes:

Nie dziwi mnie ze ludzie ktorzy traktuja ten program serio i oceniaja TANIEC, sa zniesmaczeni wynikiem i doszukuja sie jakiejs teorii spiskowej.



Anett_ - 2006-11-13 07:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Za symboliczna kryształową kulą kryją się konkretne pieniądze, popularność i promocja. Dzięki programowi wiele "gwiazd" małego kalibru stało się osobami popularnymi dosłownie z dnia na dzień. Gdyby nie program K.Cichopek nie otworzyłaby szkoły tańca, nie wydała książki, nie udzieliła dziesiątek wywiadów (podobnie jak inni uczestnicy). To nie jest do końca pietruszka.

Mam małą uwagę, Kinga R. cieszyła się sympatią i popraciem telewidzów, pięknie o niej się oni wypowiadali, trzymali kciuki, wysyłali smsy. I bardzo dobrze, to program dla widzów, oni decydują co im sie podoba, kogo lubią, kogo nie, komu pragną przyznać zwycięstwo. Tylko... czyżbym nieuważnie wysłuchała podziękowania zwyciężczyni? Słyszałam listę osób, którym jest wdzięczna, całą litanię, tylko jakoś zabrakło jednego, małego dziękuję dla telewidzów własnie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim1chojnice.keep.pl



  • Strona 24 z 26 • Znaleziono 3558 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26