ďťż

Taniec z gwiazdami - IV Edycja

Zobacz wypowiedzi

Taniec z gwiazdami - IV Edycja





AaniaA - 2006-10-23 10:40
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez aga21087 (Wiadomość 2945086) a ja dzis sie rano obudziłam i nadal niewierze ze to Asia odpała cos oszukuja w tym TVN-ie :nie: :D tez to dla mnie jest podejrzane :>.




Anett_ - 2006-10-23 10:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Dziewczyny czytam Wasze opinie i postrzegam je jako malutką, fragmentaryczną mini- sondę publiczną, z której wyraźnie wyłania się obraz sympatii i antypatii, tego jak typowali telewidzowie - którymi przecież wszyscy jesteśmy. Eliminacja J. Liszowskiej to zaskoczenie, co potwierdza wiele Waszych głosów.
W świetle powyższego, jak- choćby próbować ufać mediom i obiektywnej ocenie :mad:
Chyba na znak protestu zbojkotuję kolejny odcinek ;)



IIGGAA - 2006-10-23 10:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Moja faworytka Joasia odpadła :( , a mnie chce przez to szlag trafić :mad: bo kompletnie już tego programu nie rozumiem :nie:. Rusinka tańczyła jak oferma, inni też nie wypadli rewelacyjnie, Asia też robiła błędy ale żeby miała odpaść to tego bym się nie spodziewała :eek:.

Jestem zła zła zła !!! :mad: :mad: :mad:

Jeszcze apropo Skrzyneckiej, wyglądała fatalnie w tej kiecce która ją obciskała na biodrach przez co wyglądały na dwa razy większe ;).



AaniaA - 2006-10-23 10:54
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez IIGGAA Jeszcze apropo Skrzyneckiej, wyglądała fatalnie w tej kiecce która ją obciskała na biodrach przez co wyglądały na dwa razy większe ;). kaske skrzynecka to zazwyczaj ubieraja nie za ciekawie :confused:. dla mnie wczoraj to i tak nie wygladala najgorzej :). pamietam caly czas jej niebieska sukienke sprzed 2 lub 3 tygodni ;).




dori7 - 2006-10-23 10:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Normalnie odechcialo mi sie ogladac nastepne odcinki :mad:

Bo i po co? Wygra pewnie Sadowski, bo tanczy bardzo dobrze, ale problem w tym, ze teraz nie ma drugiej, rownie dobrej pary i bedzie nudno. Poza tym, ilez mozna ogladac braci M. z M jak Mdlosci :mur: albo Kinge, ktora choc jest sympatyczna i ladna, to jednak nie tanczy najlepiej i zmusza widzow do domyslow, ze chyba TVN zapewnia jej jakies bonusowe punkty od jury :rolleyes:



aga21087 - 2006-10-23 11:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  mi tez juz sie nie chce ogladac dalej bedzie szaro i ponuro Asia to jednak cos do tego progaramu wnosiła :ehem::ehem: tak swiezosc i energie a tak . :nie: marnie to wdze oj marniutko :nie::nie:



_Brzoskwinka_ - 2006-10-23 11:42
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez isa666 (Wiadomość 2944762) Co do Mroczka - mam wrażenie, że ludzie głosujący na niego patrzą na niego przez pryzmat brata, czyli skoro tamten był super i świetnie tańczył, to ten też jest super(ale tańczy dużo gorzej :ehem:) :rolleyes: :ehem:



maryd - 2006-10-23 11:45
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Szkoda, że Asia odpadła. Ale bardziej będe zawiedziona jak do finału nie dojdzie Sadowski. Tuż po Asi miał najmniej głosów od widzów i gdyby On z Sabatin mieli mniej punktów od widzów niż Liszowska to by odpadli.
Widzowie są bardzo nieobiektywni, jury zresztą też (jedynie tylko Pavlovic ocenia prawidłowo).



sykutka - 2006-10-23 11:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez dori7 (Wiadomość 2945255) Poza tym, ilez mozna ogladac braci M. z M jak Mdlosci :mur: :cojest: M jak Mdłości... Dobre dobre:D
Ale Kingę Rusin na przykład, to ja bardzo lubię :ehem: Bardzo podoba mi się jej uroda :rolleyes:



JagaK - 2006-10-23 12:29
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Ja Kinge tez bardzo lubię jako dziennikarkę, ale niestety tańczy ona najsłabiej. Liszowska to była dla mnie kandydatka na finał, a tu takie zaskoczenie. Obecnie kibicuje Sadowskiemu bo jest zdecydowanie najlepszy w tańcu i mam nadzieje, ze ta kategoria zwycięży a nie popularność "gwiazdy".



Momo - 2006-10-23 12:47
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Jak Sadowski za tydzień odpadnie - to nie oglądam dalej:baba:



maryd - 2006-10-23 12:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Momo (Wiadomość 2945813) Jak Sadowski za tydzień odpadnie - to nie oglądam dalej:baba: Też się zbuntuje.
Mi podobało się jak Sadowski powiedział, że On już jest zadowolony z tego co osiągnął. Ja mam takie odczucie, że wszyscy myślą o tym, aby zdobyć jak najwięcej punktow i wygrać. A jedynie On chce, jak najlepiej umie, zatańczyć i przy tym dobrze się bawić. Nie myśli o rezultacie, tylko aby dobrze wykonać to co go Ewka uczy. Dlatego kibicuje mu, zresztą zaskoczył mnie (myślałam, że odpadnie gdzieś na początku), a tu tańczy jak na razie najlepiej i coraz lepiej.



nafiyqa - 2006-10-23 13:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A ja jako chyba jedna z nielicznych jestem zadowolona, ze nie ogladamy juz Liszowskiej. Bylam wrecz zszokowana jak zobaczylam, ze odpada!! Na tym przykladzie doskonale widac ile znaczy poparcie widzow..Mroczek z ostatniego miejsca awansowal na drugie, no no...

Moim kandydatem do zwyciestwa jest Sadowski. Wydaje sie, ze nie ma zbyt duzej konkurencji...

maryd, POPIERAM :):):)

Jeszcze jedno: wczoraj podczas ogladania nasunela mi sie sugestia: pamietacie, ze w poprzednich edycjach poziom bym o wiele wyzszy? Na tym etapie wiecej par dostawalo same 9 czy 10...



Kattie7 - 2006-10-23 14:21
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  właśnie przeglądam tabelę punktową z wczoraj i normalnie szok
http://tanieczgwiazdami.onet.pl/do_t...y_4edycja.html
ludzie głosują zupełnie na odwrot niż jury :eek:
wkurza mnie że tu nie ma głosow na taniec tylko na sympatię, Mroczek dostał max punktów od widzów, a tańczy ledwo przeciętnie, z kolei Sadowski, który wg mnie /z tych ktorzy zostali/ tańczy najlepiej, od widzów dostał tylko 2 pkt :mad:

wszystko na odwrót........ bleeeeeeee :cry:



ona1981 - 2006-10-23 14:25
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez agness86 (Wiadomość 2944475) Nie szkoda mi Liszowskiej, od początku jakoś mi do gustu nie przypadła:rolleyes:
Chciałabym, żeby wygrała Kinga, a przynajmniej została w programie jak najdłużej. Niech Lis patrzy i widzi co stracił:D

Kinga nie wygra, przynajmniej mam taka wielką nadzię. Nie dlatego, ze jej nie lubie, tylko powod jest bardziej obiektywny- ona nie potrafi tanczyć.
A Lis to dlaczego by miał patrzeć i obserwować kobietę ktorą zostawił (pewnie mail ku temu swoje powody), przeciez on ma teraz Hanie i nią sie zapewne woli zachwycać.



martuska888 - 2006-10-23 14:27
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A ja sobie wczoraj powiedziałam: Jak odpadnie Kinga, to uczę sie na sprawdzian z historii, a jak nie odpadnie to liczę na szczeście i się nie uczę. A jak odpadnie Mroczek to dostanę 5:D No i Kinga nie odpadła, z czego się bardzo cieszę, bo ją bardzo lubię.Może i nie tańczy technicznie najlepiej, ale mi tam się zawsze podoba jej występ:) No a na sprawdzian sie nie uczyłam, ale dobrze mi poszło, mimo tego, ze Mroczek nie odpadł. A tak chciałam żeby odpadł w tym odcinku...:( Moim zdaniem wygra Sadowski, Asia byłaby dla niego sporą konkurencją, ale niestety już nie zobaczę jak tańczy w następnych odcinkach...



jastin83 - 2006-10-23 15:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A ja powiem tylko tyle ze kopara mi opadła :eeek: jak sie dowiedziałam ze to Aśka odpadła,myślałam ze odpadnie Kinga,bo mimo tego ze ja lubie to tańczyć ona nie umie wcale :nie: :ehem:



atka83 - 2006-10-23 15:19
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Zła jestem,że Liszowska odpadła :mad: Miał odpaść ten picuś glancuś zwany Mroczkiem wrrrrrrrrrrrrr :baba:



emememsik - 2006-10-23 15:40
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Anett_ (Wiadomość 2945196) Dziewczyny czytam Wasze opinie i postrzegam je jako malutką, fragmentaryczną mini- sondę publiczną, z której wyraźnie wyłania się obraz sympatii i antypatii, tego jak typowali telewidzowie - którymi przecież wszyscy jesteśmy. Eliminacja J. Liszowskiej to zaskoczenie, co potwierdza wiele Waszych głosów.
W świetle powyższego, jak- choćby próbować ufać mediom i obiektywnej ocenie :mad:
Chyba na znak protestu zbojkotuję kolejny odcinek ;)
tylko ile osób, które były za Liszowską wysłały na nią smsy? tu się liczą właśnie wydane pieniądze, a nie "ja jestem za.."



dorcia_ - 2006-10-23 16:24
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  a ja sie ciesze ze Liszowska odpadla :ehem:
w koncu ktos jej utarl nosa :cool: jak odczytywali wyniki i hubert mowi:"kto przeszedl do nastepnego odcinka" ona sie spojrzala na Roberta i szepnela z usmiechem:"my" heh a tu prosze taka mila niespodzianka :D choc przyznam ze sie balam o Peterka :rolleyes:

i wkurzyl mnie Mroczek na pytanie co sie stanie jak wygra ... ze bedzie na jego polce stanie sobie jakas krysztalowa kula z ktorej bedzie musial scierac kurz ...:mad: nosz kurde widac ile dla niego to wszytsko znaczy - to po co tam szedl :confused:



aga21087 - 2006-10-23 16:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez dorcia_ (Wiadomość 2947262) wkurzyl mnie Mroczek na pytanie co sie stanie jak wygra ... ze bedzie na jego polce stanie sobie jakas krysztalowa kula z ktorej bedzie musial scierac kurz ...:mad: nosz kurde widac ile dla niego to wszytsko znaczy - to po co tam szedl :confused: Mnie tez tym tekstem wkurzyl co za głupek :mad: :mad: Za sqam ten tekst powinien odpasc

heh a zwrociliscie uwage na to jak Edyta Herbus powiedziała ze wazy 43 kilo :eek: no niech mi jeszcze ktos powie ze chuda jestem :D



bielaczka - 2006-10-23 18:15
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  A ja strasznie sie ciesze, ze Mroczek zostal :):):) nie wiem dlaczego wszyscy tak po nim 'jada'? mowicie, ze macie dosc M jak Milosc.. okey.. aczkolwiek, badz co badz to najlepszy polski serial do tej pory, ktory cieszy sie ogromna popularnoscia i uwielbia go miliony Polakow. A, ze w dwoch edycjach wygrali aktorzy z M jak Milosc, czyli Kasia i Rafal, to chyba nic nadzwyczajnego, gdyz tanczyli najlepiej ze wszystkich par w edycji, w ktorej brali udzial.. wiec nie wiem o co sie rozchodzi.. zazdroscicie? Echt.. Marcin rowniez dobrze tanczy, moze nie tak jak Sadowski, ale rowniez pieknie + ma urocza partnerke.. zycze im szczescia i powodzenia.. to moja opinia.. licze sie z tym, ze zaraz tlum wizazanek na mnie naskoczy, ale coz kochana ;) taka jest prawda:D Mroczek i Cichopek wygrali, bo byli najlepsi, bezkonkurencyjni i tyle.. a nie, ze od razu wygrali, bo graja w M jak Milosc ;| aj aj aj :D



emememsik - 2006-10-23 18:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez bielaczka (Wiadomość 2948011) aczkolwiek, badz co badz to najlepszy polski serial do tej pory, ktory cieszy sie ogromna popularnoscia i uwielbia go miliony Polakow. ee, tam, najlepszy. ani trochę :cool:



Kalex - 2006-10-23 18:53
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  ja nadal nie wierze,ze asia odpadła...wczoraj mialam taka mine:eek::eek::eek: i to do potegi n-tej...nie wierze, ze ten dupek mroczek zostal, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeee :bacik::bacik::bacik: nie oglądam już tego programu wiecej, bo sie wnerwiłam...takze juz im oglądalnosc spadla o jedna osobe (o dwie jesli TŻ też ich zbojkotuje:D:D:D)

bielaczka - wierz mi, mroczek wcale piknie nie tańcuje



Lee - 2006-10-23 19:08
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  dobrze ze odpadła liszowska- takiego nudnego wystepu dawno nie widziałam.
Za to Peter Lucas z partnerką- poezja :)
Generalnie kazdy mial supershow, a Kochanek&Liszowska takie smęty, ze szok. Ja rozumiem, ze oni mieli akurat taki wolny taniec, ale coz na to poradze, ze mi sie nie podobali?
W ogole uwazam, ze powinno byc tak, ze kazdy tanczy to samo- porównanie byloby łatwiejsze.
Pozdrawiam :)
Stawiam na Lucasa albo Sadowskiego :)



bielaczka - 2006-10-23 19:53
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Kalex - byc moze masz racje ;) ale to Twoje zdanie, ktore szanuje, bo z pewnoscia nie tanczy mega swietnie, aczkolwiek cos tam umie ; )
pozdrawiam :)

a z ta popularnoscia i uwielbieniem do M jak Milosc.. szczerze mowiac to najelepszy polski serial.. zapomnialam dodac, ze tuz po Magdzie M, ale wlasciwie.. czy Magde M mozna nazwac serialem, skoro 12 grudnia juz ostatni odcinek;(? a M jak Milosc ubustwiam ponad wszystko, mimo, ze Janeczka mnie denerwuje..



AaniaA - 2006-10-23 20:46
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez dorcia_ i wkurzyl mnie Mroczek na pytanie co sie stanie jak wygra ... ze bedzie na jego polce stanie sobie jakas krysztalowa kula z ktorej bedzie musial scierac kurz ...:mad: nosz kurde widac ile dla niego to wszytsko znaczy - to po co tam szedl :confused: mnie tez ten tekst mroczka wnerwil :mad:. i wtedy sobie pomyslalam "no to odlecisz koles w tym programie", a tu nic z tego nie wyszlo :confused:.



miu miu - 2006-10-23 21:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez nebraska (Wiadomość 2943501) Kiedy zapytano co by było gdyby wygrali, wszyscy coś sympatycznego odpowiedzieli, że by się cieszyli itp. a ten,że nic, że by miał "jakąś kolejną kulę do odkurzania w sobotę. Wczoraj włączyłam tylko na wyniki i nie widziałam tego momentu, a szkoda! Ale koleś! :hahaha:



Editaphx - 2006-10-23 23:04
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  eh......... szkoda Joasi...

Mroczek? bez komentarza, ależ oni mają poparcie, a mi się Mroczkowie już przejedli, wiem że on i brat to dwie różne osoby, ale na boga;) wyglądają tak samo :D moi faworyci to Lucas :love: i Kinga, tańczy kiepsko, ale bardzo ją lubię i trzymam kciuki. (niech jej obleśny ex-mąż Lisek widzi jaką miał fajną żonę, ona wygląda jak nastolatka! jest urocza, miła i bardzo naturalna)

Za Sadowskim nie przepadam. Dopiero interwencja Faktu;) przerwała te obmacywania :eek:

a Skrzynecka z odcinka na odcinek wygląda gorzej, jakoś sukienki na niej nie leżą, na twarzy zmęcznie, fryzury jakieś oklapnięte, pozatym mam wrażenie, że jest pomarańczowa.



Pomadka - 2006-10-23 23:30
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez dorcia_ (Wiadomość 2947262) a ja sie ciesze ze Liszowska odpadla :ehem:
w koncu ktos jej utarl nosa :cool: jak odczytywali wyniki i hubert mowi:"kto przeszedl do nastepnego odcinka" ona sie spojrzala na Roberta i szepnela z usmiechem:"my" heh a tu prosze taka mila niespodzianka :D choc przyznam ze sie balam o Peterka :rolleyes:
Z tym się nie zgodzę. Aśka w programie wcale nie gwiazdowała, nic na siłe nie robiła, była wg. mnie naturalna... i nie bardzo rozumiem twoje zdanie: "koś jej w końcu nosa utarł" :confused: Żeby nie było, wcale nie jestem zagorzałą fanką Liszki. :]

Powinna była odpaść Rusin-nędzna do potęgi i mdła jak flaki z olejem. Ona i ten jej AmorePomodore są bardzo podobni do siebie, oboje bez wyrazu... Oczywiście trzymają ją ile się da, bo pracuje w TVN, to nie wręczom kolezance "świni". :] Proste...
Oczywiście sms'y to dla mnie wyciągnie kasy, a nie rzeczywiste wpływanie widzów na losy tańczących bohaterów programu. :rolleyes:

Cytat:
Napisane przez dorcia_ (Wiadomość 2947262) i wkurzyl mnie Mroczek na pytanie co sie stanie jak wygra ... ze bedzie na jego polce stanie sobie jakas krysztalowa kula z ktorej bedzie musial scierac kurz ...:mad: nosz kurde widac ile dla niego to wszytsko znaczy - to po co tam szedl :confused: To była totalna żenada ze strony Mroczka. Widać, że chce dostać zapalenia mózgu, aby wygrać, bo co za tym idzie dorównałby bratu... Ale postanowił wmówić wszystkim, że to co widzą to widzą źle, czyli zachowuje się jak "nasz" rząd.:] :D
Oczywiście nie wygra, bo jest cieniarz, dużo słabszy od Rafała [brata].

Wybaczcie mój ostry komentarz. ;)



Żmija - 2006-10-23 23:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Błagam niech ktos mi powie co Liszowska miala za cień na oczach podczas odcinka w ktorym odpadla? A tak poza tym to ja kibicuje tej parze ktora to dwa razy pod rzad miala 40 punkcikow i teraz tez byla nr jeden:) a liszowska no tanczyla dobrze aczkolwiek jest troche duza kobieta i ja bym w tych strojach nie wyszla co ona tanczyla gdybym miala jej figure ale tak poza tym byla znosna no i trzeba przyznac tanczylam niezle...a nawet dobrze:) i to bardzo a mroczek...powinien isc i pomroczek z jakims kotem na dachy zamiast nasladowac brata ktorego zreszta tez nie lubie:P



jessy - 2006-10-24 05:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez bielaczka (Wiadomość 2948011) A ja strasznie sie ciesze, ze Mroczek zostal :):):) nie wiem dlaczego wszyscy tak po nim 'jada'? mowicie, ze macie dosc M jak Milosc.. okey.. aczkolwiek, badz co badz to najlepszy polski serial do tej pory, ktory cieszy sie ogromna popularnoscia i uwielbia go miliony Polakow. A, ze w dwoch edycjach wygrali aktorzy z M jak Milosc, czyli Kasia i Rafal, to chyba nic nadzwyczajnego, gdyz tanczyli najlepiej ze wszystkich par w edycji, w ktorej brali udzial.. wiec nie wiem o co sie rozchodzi.. zazdroscicie? Echt.. Marcin rowniez dobrze tanczy, moze nie tak jak Sadowski, ale rowniez pieknie + ma urocza partnerke.. zycze im szczescia i powodzenia.. to moja opinia.. licze sie z tym, ze zaraz tlum wizazanek na mnie naskoczy, ale coz kochana ;) taka jest prawda:D Mroczek i Cichopek wygrali, bo byli najlepsi, bezkonkurencyjni i tyle.. a nie, ze od razu wygrali, bo graja w M jak Milosc ;| aj aj aj :D
Oj Mroczek 2 nie tańczy dobrze. Po prostu poprawnie. Jego partnerka też ma czasem kłopoty, ale to już temat na inny wątek:rolleyes:

Co do Mroczka1 i Cichopek - nie byli bezkonkurensyjni - nie przesadzajmy. Wygrali dzięki sympatii widzów MjM - nie oszukujmy się. W tym proramie nie zwycięża taniec, a bohater serialowy. Normalne...



ona1981 - 2006-10-24 06:07
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Zgadzam się z Pomadką. Rusin jest strasznie mdła, tańczy fatalnie a na dodatek uwazam, ze jest sztuczna, ma strasznie wymuszony uśmiech.
Nie ma sprawiedliwości w tym programie, Liszowska nie była może moją faworytką, ale uwazam ,ze nie powinna teraz odpasc. Odpadła być moze dlatego, ze nie potrafiła sztucznie szczerzyć ząbków jak Kinga czy Mroczek, była soba caly program, nie grała kogos kim nie jest. Nie opowiadała też budzących litość w widzach historyjek jaka to ona bardzo biedna, malo kobieca, odrzucona.
Takie jest moje zdanie.



ona1981 - 2006-10-24 06:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez jessy (Wiadomość 2949943) Oj Mroczek 2 nie tańczy dobrze. Po prostu poprawnie. Jego partnerka też ma czasem kłopoty, ale to już temat na inny wątek:rolleyes:

Co do Mroczka1 i Cichopek - nie byli bezkonkurensyjni - nie przesadzajmy. Wygrali dzięki sympatii widzów MjM - nie oszukujmy się. W tym proramie nie zwycięża taniec, a bohater serialowy. Normalne...
Mi się wydaje, ze ten Mroczek tanczy troche lepiej niz ta jego partnerka. Strasznie garbi się ta Herbuś, chowa głowę w ramionach. Techniki nie oceniam, bo mało się znam :o



Anett_ - 2006-10-24 06:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez emememsik (Wiadomość 2946964) tylko ile osób, które były za Liszowską wysłały na nią smsy? tu się liczą właśnie wydane pieniądze, a nie "ja jestem za.." Emememsiku, napisałam, że głosy pojawiające się w wątku, traktuję jako mini-sondaż pozwalający przypuszczać, jak głosowali (wysyłając smsy właśnie) widzowie :ehem: , a nie , że liczą się same deklaracje.
Obawiam się, że owszem, liczą się pieniądze, ale nie tylko telewidzów. I to jest przykre.



kasia5558 - 2006-10-24 09:22
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  a mnie sie wydaje ze smsy wysyla zazwyczja zupelnie inna grupa osob niz tych ktorzy pisza na wizaz.pl;)

ja nie jestem az tak za tym programem zeby wydac na smsa nawet zlotowke.



aga21087 - 2006-10-24 12:28
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  a ogladałyscie wczoraj kulisy tanca z gwiazdami???
fajnie zroili to na kocu z Asia :-) heh ale minki i oczy robiła :D :D



atka83 - 2006-10-24 12:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Fajny artykuł przeczytałam o Liszowskiej i Tanću z gwiazdami. :)
Zaraz przyniose gazetke i napisze :)



AaniaA - 2006-10-24 13:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez atka83 (Wiadomość 2951660) Fajny artykuł przeczytałam o Liszowskiej i Tanću z gwiazdami. :)
Zaraz przyniose gazetke i napisze :)
no i gdzie ten artykul :)?

atka83 a moze podasz linka do niego.



Ela85 - 2006-10-24 13:54
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Kochani, gdzie znajde zdjęcia z ostatniego odcinka? Zakochałam się w sukni Dominiki Kublik i chcę takką sobie uszyć a nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć :( pomóżcie :) :*



atka83 - 2006-10-24 13:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Już pisze,musiałam zjeść obiad...Przeczytałam ten artykuł w gazecie Fakt,więc nie wiem czy wierzyć w co tam piszą,bo nie zawsze wszystko jest prawdą-tak myśle. :) Lecz po tym co przeczytałam wierze,że to prawda :)

Stała jej się krzywda. Liszowskiej rzecz jasna :)
Piękna aktorka odpadła przez bezduszny regulamin.
W ostatnią niedzielę odpadła w "Tańcu z gwiazdami" pięknie tańcząca Joanna Liszowska i jej partner Robert Kochanek.Czy musiało się tak stać?Dlaczego nie zobaczymy uwielbianej przez widzów aktorki?Wszystkiemu jest winien bezduszny regulamin.To przez niego skrzywdzono ponętną Joannę,mimo że w ostatnią niedzielę,swoim walcem zachwyciła jurorów.To podobno widzowie głosowali tak,że Joanna otrzymała od nich najmniejsza liczbę punktów.A to ich głsoy,nie punkty jurorów są przeważające.Problem tylko w tym,że tajemnicaą nadal pozostaje to,ile Joanna tak naprawde otrzymała głosów.
W umowach z operatorami komórkowymi mamy zapis,że liczba głosów pozostaje tajemnicą handlową-taką informacje otrzymujemy w TVN i musimy im wierzyć na słowo. :rolleyes: system jest dośc skomplikowany.Całkowitą liczbę głosów nadesłanych przez widzów za pomoca płatnych smsów przelicza się według utajnionych zasad na liczbę punktów.I potem te punkty dodaje się do punktów z jawnych głosów oddanych przez jurorów.Jeśli okaze się,że dwie pary uzyskają po tych wyliczeniach taką samą liczbę punktów,decydują punkty widzów.
W niedziele Joanna Liszowska dostała największą punktacje od jurorów,ale mniejszą od widzów.Z Marcinem Mroczkiem było dokładnie odwrotnie i to on ocalał :mad: Jeszcze ciekawiej wygląda to w odniesieniu do punktacji wszystkich odcinków.Marcin Mroczek zyskał do tej pory tylko 61 punktów,a Joasia Liszowska ma ich aż 65.Jak to możliwe??W każdym programie pary starrtują od zera.Efekt jest taki,że Joannie Liszowskiej stała się ewidentnie krzywda.To ona powina walczyć o Kryształowa Kulę.A my będziemy oglądać drewnianego Mroczka.

I moja opinia jest taka-i jak z tym się niezgodzić,jestem poprostu wściekła. :mad: I Mroczek do domu teraz robi aut :baba:



aga21087 - 2006-10-24 14:21
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  ozesz ty !!!! :mad: :mad:
od poczatku cos mi tu nie gra :mad: :mad: wiedziałam cos ten TVN oszukuje :mad:

Mroczek DO DOMU !!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :baba: :baba:



m.a.r.t.a - 2006-10-24 14:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Wyczytałam, że lisowska przez udział w "Tańcu z gwiazdami" schudła o 2 rozmiary z 42 może już swobodnie wskoczyc w 38 :eek: :D



atka83 - 2006-10-24 14:28
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez m.a.r.t.a (Wiadomość 2952354) Wyczytałam, że lisowska przez udział w "Tańcu z gwiazdami" schudła o 2 rozmiary z 42 może już swobodnie wskoczyc w 38 :eek: :D No nawet jest jej zdjecie w gazecie,jak wyglądała Przed i jak wygląda PO.Niezła z niej laska,ale tak nią była,tak czy siak :ehem:



Pomadka - 2006-10-24 14:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez atka83 (Wiadomość 2952166) Już pisze,musiałam zjeść obiad...Przeczytałam ten artykuł w gazecie Fakt,więc nie wiem czy wierzyć w co tam piszą,bo nie zawsze wszystko jest prawdą-tak myśle. :) Lecz po tym co przeczytałam wierze,że to prawda :)

Stała jej się krzywda. Liszowskiej rzecz jasna :)
Piękna aktorka odpadła przez bezduszny regulamin.
W ostatnią niedzielę odpadła w "Tańcu z gwiazdami" pięknie tańcząca Joanna Liszowska i jej partner Robert Kochanek.Czy musiało się tak stać?Dlaczego nie zobaczymy uwielbianej przez widzów aktorki?Wszystkiemu jest winien bezduszny regulamin.To przez niego skrzywdzono ponętną Joannę,mimo że w ostatnią niedzielę,swoim walcem zachwyciła jurorów.To podobno widzowie głosowali tak,że Joanna otrzymała od nich najmniejsza liczbę punktów.A to ich głsoy,nie punkty jurorów są przeważające.Problem tylko w tym,że tajemnicaą nadal pozostaje to,ile Joanna tak naprawde otrzymała głosów.
W umowach z operatorami komórkowymi mamy zapis,że liczba głosów pozostaje tajemnicą handlową-taką informacje otrzymujemy w TVN i musimy im wierzyć na słowo. :rolleyes: system jest dośc skomplikowany.Całkowitą liczbę głosów nadesłanych przez widzów za pomoca płatnych smsów przelicza się według utajnionych zasad na liczbę punktów.I potem te punkty dodaje się do punktów z jawnych głosów oddanych przez jurorów.Jeśli okaze się,że dwie pary uzyskają po tych wyliczeniach taką samą liczbę punktów,decydują punkty widzów.
W niedziele Joanna Liszowska dostała największą punktacje od jurorów,ale mniejszą od widzów.Z Marcinem Mroczkiem było dokładnie odwrotnie i to on ocalał :mad: Jeszcze ciekawiej wygląda to w odniesieniu do punktacji wszystkich odcinków.Marcin Mroczek zyskał do tej pory tylko 61 punktów,a Joasia Liszowska ma ich aż 65.Jak to możliwe??W każdym programie pary starrtują od zera.Efekt jest taki,że Joannie Liszowskiej stała się ewidentnie krzywda.To ona powina walczyć o Kryształowa Kulę.A my będziemy oglądać drewnianego Mroczka.

I moja opinia jest taka-i jak z tym się niezgodzić,jestem poprostu wściekła. :mad: I Mroczek do domu teraz robi aut :baba:
I takie coś daje tvn'owi oraz operatorom sieci komórkowych możliwość manipulowania głosami widzów oraz parami w pr. :rolleyes:
ONI znają zasady, oni przeliczają pkt., oni decydują kto odpada... Czyli widz nie ma nic do gadania, bo i tak ostateczną decyję podejmie tvn kogo wywalić. :]



kate1991 - 2006-10-24 15:00
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  szkoda ze Joanna odpadła :( ona naprawde była dobra. co prawda wolę Kingę i Stefano, ale myslalam ze to własnie Joanna wygra. naprawde szkoda :(



emememsik - 2006-10-24 16:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez Editaphx (Wiadomość 2949796) Za Sadowskim nie przepadam. Dopiero interwencja Faktu;) przerwała te obmacywania :eek: o co chodzi? :rolleyes:



ona1981 - 2006-10-24 16:27
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  No własnie tak to jest:) Krzyczycie, ze ktoś tam jest za Mroczkiem, chce by wygrał, gdyż go lubi jako ulubionego bohatera serialu np a nie za to jak tańczy. Same jednak robicie to samo piszac: ,,jestem za kingą, srednio tanczy ale ją lubię i trzymam za nią kciuki,,.
Troszkę obiektywizmu ;)



ona1981 - 2006-10-24 16:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Co do J Liszowskiej, to uwazam, ze jakby TVN manipulowal wynikami, to wtedy Asia by nie wyleciała :ehem: Byla dość barwną postacią programu ktora zwiekszała jego ogladalność. Myśle, ze lepiej by im było wywalic nudnego Lukasa czy drętwego Mroczka. To był wybor ludzi wysyłajacych smsy myślę...:mad:



miu miu - 2006-10-24 17:13
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Dzisiaj chyba w Super Expressie był artykuł o tym, że odpadnięcie Liszowskiej było ukartowane :rolleyes:



nafiyqa - 2006-10-24 18:54
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez miu miu (Wiadomość 2953656) Dzisiaj chyba w Super Expressie był artykuł o tym, że odpadnięcie Liszowskiej było ukartowane :rolleyes: Hahha reputacja teh gazety mowi sama za siebie. Niekiedy ciezko im oddzielic rzeczywistosc od czysto dziennikarskiej pogoni za sensacja.....



atka83 - 2006-10-24 18:57
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez miu miu (Wiadomość 2953656) Dzisiaj chyba w Super Expressie był artykuł o tym, że odpadnięcie Liszowskiej było ukartowane :rolleyes: Ja przytoczyłam ten artykuł (patrz wyżej) z gazety FAKT :rolleyes:
Pewnie w Super Expresie też to pisali,gazety na jedno kopyto :cool:



Selina - 2006-10-25 06:33
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez kasiakkk (Wiadomość 2902152) No to mnie zaciekawiłyście- jak ta Liszowska wyglądała? ma ktoś może jakąś fotkę

A co do Cugowskiego to uważam, że ma wspaniały głos, a sławny tata często bardziej przeszkadza niż pomaga w zrobieniu kariery
Nie wiem, czy ktoś już wklejał, ale mam linki do tej jej przedostatniej sukienki:
http://film.onet.pl/N,41198,8,0,0,galeriao.html
http://film.onet.pl/N,41198,19,0,0,galeriao.html
http://film.onet.pl/N,41198,24,0,0,galeriao.html
http://film.onet.pl/N,41198,40,0,0,galeriao.html

P.S. Mój 500 post :D



Kattie7 - 2006-10-25 07:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Cytat:
Napisane przez atka83 (Wiadomość 2954387) Ja przytoczyłam ten artykuł (patrz wyżej) z gazety FAKT :rolleyes:
Pewnie w Super Expresie też to pisali,gazety na jedno kopyto :cool:
Czytałam ten artykuł w super expressie. Napisali o trochę innej sprawie.
Asi mogło być na rękę odpadnięcie z programu, bo przygotowuje się do premiery jakiegos musicalu w Bratysławie. I musiałaby kursować pomiedzy Warszawą i Bratysławą, albo Kochanek musiałby dolatywać na treningi tam. A to kosztowne wszystko.
Oczywiście SE napisał cały ten artykuł w stylu: wielki znak zapytania :rolleyes:



isa666 - 2006-10-25 07:50
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Ja się wtrącę trochę nie na temat, ale...ostatnio na niemieckiej stacji RTL widziałam program "Dancing od ice" i jest to nic innego jak niemiecki TzG, ale na LODZIE! :eek:

Normalnie zawodowi łyżwiarze uczą "gwiazdy" różnych figur łyżwiarskich i potem "tańczą" do muzyki na lodowisku :ehem:
Ciekawe czy u nas by się takie coś przyjęło :rolleyes:

Tu jest artykuł o tym, ale po niemiecku http://www.rtl.de/tv/tv_924705.php?m...el&set_id=6768



TOMKA - 2006-10-25 07:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
  Witam wszystkich!:-)
Bardzo was proszę, nie wierzcie we wszystko co piszą gazety :rolleyes: ,zwłaszcza brukowce typu super ekxpress.Tam są same kłamstwa,żeby gazeta się sprzedała gotowi są na wszystko .Potem przegrywają procesy o :ehem: zniesławienie ,ale to im się opłaca.Ja nie kupuję takich gazet, bo nie lubię jak mnie ktoś robi na szaro,:nie: jeszcze w dodatku za moje własne pieniądze.
Radzę wam to samo:-) :-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim1chojnice.keep.pl



  • Strona 17 z 26 • Znaleziono 3126 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26